poniedziałek, 15 czerwca 2009

p.k pisze...


Na dzień dobry. Dobrze powiedziałaś ze Nauczyciel jest Jeden i Jest Dobry, Jest Ojcem Matką, a czasem żeby cię, sprawdzić bywa synem, córka, przyjacielem lub przyjaciółką, a nawet żebrakiem, ale to tylko On wie dlaczego. To właśnie On pragnie Twojego szczęścia osobistego, tworzy zdarzenia sytuacje, w taki sposób żebyś tym szczęściem mogła obdarować, te istoty które wymieniłem wyżej a w które On się niejako wciela. To on stworzył serce, zna jego poruszenia, bo jest przyczyną tych poruszeń. Trudno jest pisać o Nauczycielu z fajką w zębach, co ja biedny poradzę jest mi wentylem bezpieczeństwa, a może niemowlęcy odruch ssania, się we mnie obudził, sam nie wiem. Tak jest Nauczycielem w Trzech Osobach, i chce być we wszystkich istotach które opisałem jednocześnie, dając siebie, i odbierając siebie jako dar. Tak więc jest wszystkim we wszystkich!. życzę miłego dnia Dziewczyny :* Hm chyba to juz wszystko,

13 komentarzy:

  1. .. cudownie jest mieć świadomość spotykania Go co krok we wszystkim i wszystkich :))
    to buduje potrzebę bycia sobą na każdym kroku, bo po co udawać, skoro i tak zna mnie na wylot? no, po co ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ty i ja teatry to sa dwa..
    ;)
    Dzien Dobry!

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj Słońce, witaj moje powietrze, witaj moje źródełko :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. jeszcze zdążymy przestać występować w cyrku ;)
    :*** mam ogromną nadzieję

    OdpowiedzUsuń
  5. o tak!
    ale wysoko pod dachem!

    OdpowiedzUsuń
  6. ?? jeszcze nie wiem..
    co to znaczy ?? :((

    OdpowiedzUsuń
  7. wiem, że mi to wytłumaczysz :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. pod dachem = pod niebosklonem
    ;)))

    OdpowiedzUsuń
  9. tu i teraz :) !!! i już :)))
    ..i już muszę gnać
    a Ty wymyśl coś
    a Ty myśl
    dużo myśl
    i bądź już dla mnie dobry
    miłego dnia, pa, pa

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję Piotrze,
    chodź nie wiem czy jestem
    "Twoją Dziewczyną".
    A Wy moje Drogie
    nie w teatrze grać :)
    nie w cyrku występować :)
    jeno życie realizować
    wg. planów Opatrzności.

    OdpowiedzUsuń
  11. dla osłody tego życia...

    http://www.youtube.com/watch?v=4Im4b3bIhZA

    OdpowiedzUsuń
  12. .. trochę przesłodzone..
    obrazki, obrazeczki
    działanie na wyobraźnię..
    ten świat jest piękniejszy
    niż te lukierkowe scenki ;)
    a piosenka przepiękna..
    dzięki :)))

    OdpowiedzUsuń