poniedziałek, 29 czerwca 2009

Gloria

Chwała najsampierw komu Komu gloria na wysokościach?

Chwała najsampierw tobie
Trawo przychylna każdemu
Kraino na dół od Edenu
Gloria! Gloria!

Chwała teraz tobie, słońce
Odyńcu ty samotny
Co wstajesz rano z trzęsawisk nocnych
I w górę bieżysz, i w niebo sam się wzbijasz
I chmury czarne białym kłem przebijasz
I to wszystko bezkrwawo - brawo, brawo
I to wszystko złociście, i nikogo nie boli
Gloria! Gloria! Gloria in excelsis soli!

Z słońcem pochwalonym teraz pędźmy razem
Na nim, na odyńcu galopujmy dalej

Chwała teraz tobie, wietrze
Wieczny ty młodziku
Sieroto świata, ulubieńcze losu
Od złego ratuj i kąkoli w zbożu
Łagodnie kołysz tych co są na morzu
Gloria! Gloria! Gloria in excelsis soli!

Z wiatrem pochwalonym teraz pędźmy społem
Na nim, na koniku galopujmy polem

Chwała wam ptaszki śpiewające
Chwała wam rybki pluskające
Chwała wam zające na łące
Zakochane w biedronce
Chwała wam: zimy wiosny lata i jesienie
Chwała temu co bez gniewu idzie
Poprzez deszcze śniegi wiatry oraz cienie
W piersi pod koszulą - całe jego mienie
Gloria! Gloria! Gloria!

Stachura
http://www.youtube.com/watch?v=YX_EXc8p09I&feature=related
Sdm Gloria

10 komentarzy:

  1. piękne :* * *
    ucz tego!,niech wszystkie panny,i mężatki!,na moje polecenie!.A Joanny Rozkazem! przytulić,pocałować! (mężatki jeszcze cóś! :p! = wszystko za wszystko!),a jo!,jusz mi to wystarcy
    haj
    krucafuks! :*** *** ***

    OdpowiedzUsuń
  2. W piersi pod koszulą - całe nasze mienie...
    blogslawienstwo czy zaprzeczenie ?

    OdpowiedzUsuń
  3. bez dyskusji,błogosławieństwo,nie tylko one,to samo jest z Matczynym Łonem!.
    To jest właśnie dopełnienie,którego żadnym chłopem zastąpić się nie da!.Lecz nie może być między tych dwoeje kartą przetargową!
    miłego dnia Joanno!.
    Kopiuj i ucz!!!.
    ps.mom chłopaka na wydaniu,która go bierze?,podobny do mnie jak dwie krople wody.No może trochę bardziej uparty jak mój "baiszo: :p
    Marylka ma do niego tel. na komórkę,wstęp na nią wolny,wierszyki mile widziane,ja do niego nie roszczę sobie żadnych pretensji.A nawet dopłacę i litra "gorzoły"postwię,bo bede mioł w chacie spoko ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. jescze dopiszę,wnuków ci u nas niedostatek,komu bede bajki opowiadoł :(.Moja "staro" nie chce,wogóle mnie nie słucho,inpo po mie durch sie dre.
    A tak jakby go która porwała,jak córka szwagierki,która tach chłopaka usidliła że,i pod ołtarz poprawadziła,że do disioj bidok opoamietać sie ni może.
    Mi sie tyz do zyniaczki nie spieszyło.Zawsze mówiłech ż musi miec morgi,chałupe,i autok,a i jesce że mi do do przyjedzie sama!.Chate na wsi miała rozwlonąną na pół,morgi na piochu!,zamiast autoka stary wóż drabinasty,ale do mojej chałupy przyjechała sama!,i została ;)
    hej!

    OdpowiedzUsuń
  5. Opowiadaj tutaj.. prawdziwe bajki i zmyslone i te w ktorych jestes mistrzem ...te szalone.
    Moze zajrza tutaj kiedys Twoje wnuki by zaczerpnac od Dziadka zyciowe nauki.

    OdpowiedzUsuń
  6. dzięki za piękne życzenia ;),chciałbym jeszcze choć raz w życiu zobaczyć duże okrągłe oczy (wnuczki lub wnuczka).Przypomniało mi się jak chłopakom czytałem bajki.Nie pamietam czy szwedzkie czy fińskie czt też norweskie.Ale była mowa o złej czarownicy,starszy słucha,oczy się zrobiły wielkie.Ze strachu naciągnął kołderkę na głowę,młodszy Zbychu(o nim była mowa wyrzej) odwarniejszy,woła do niego - Adam nie bój się,ja wezmę piszkulca i ją dziabnę.Ale widać nie bardzo wierzył w skuteczność "piszkulca"bo!
    .Następnym razem jak tą książeczkę im czytałem,kartki z czarownicą już nie było!.Dod młodości twardy ja tata,i pewnie takim zostanie,chyba że.....?.
    Powtórzy się hstoia którą światu wywinęła moja obecna żona!.I znajdzie się (nie koniecznie Afrodyta) która zawojuje cały świat wraz nim,jak to uczyniło moje kochanie ;)
    hej

    OdpowiedzUsuń
  7. Usmiechem mozna podbic caly swiat! Dzieci sa tego mistrzami i my niedorosli dorosli bardzo czesto lub czasami tez.

    OdpowiedzUsuń
  8. powiem Ci jeszcze że kiedyś (nie wiem jak teraz) Japończycy,pozwalali dzieciom bajki opowiadać - bajki marzenia.Dla dzieciaka nie do wykonania,a dla dorosłego znającego technologię nie ma żadnego problemu.Może właśnie dlatego,firmy informatyczne na całym świecie są
    zaangażowane w podsłuchiwanie,tel,komórki,netu,i gdzie jeszcze się da,nawet info z przemysłowej kamery,zanistalowanej w sklepiku,bądź w markecie można dobrze sprzedać.Dam przykład,rozmawiasz z koleżanką o braku perfumów,czy (innych takich tam),a tu za 20 min one pojawiają się w sklepie,z dokładna ilością o której rozmawiałaś,czyli chciałyście po dwa opakowania,dealer przywozi do sklepu 4 szt!,proste jak świński ogon.Najlepiej zarabia się na towarach tyczących naszych spraw intymnych.Bo niby nikt nic nie wie,a towar pod nosem w sklepie,a tu jeszcze na ulubionym kanale TV,odważna pani udowadnia że,akurat taki towar jest powszechnie uznany,ekspertyzy,i inne bajery.A ja bo się na tym znam (trzy stopnie kamasutry)mam zapchaną skrzynkę mailową głupotami
    ładna bajka?

    OdpowiedzUsuń
  9. to podsłuchiwanie dziś nazywa się bardzo ładnie,ochroną obywateli przed terrorytsami,ciekawe że obywatel nie wie że jest przez terrorytę wszędzie śledzony przez Big Brather! =
    wszechmocny brat!

    OdpowiedzUsuń
  10. ha! dobrze im zrobi gdy poczytaja nasze recepty na szczescie... :)
    W droge! Z usmiechem w niepogode :)

    OdpowiedzUsuń