poniedziałek, 11 stycznia 2010

dialogi...


p.k pisze...
a to ci bestyja
ona mi tu wałkiem wywija
piękniejsza babeczka
kiedy się wścieka
ratuj się kto może
czasem trza uciekać
choć lubię kiedy
dama wpada w szał
łał
wtedy się nawet na nią zagapię
a co mi zrobisz
jak mnie złapiesz :p


Eme pisze...
Mów do mnie Pio wierszem jeszcze,
niech ucho swe jeszcze napieszcze.
Ps. A prozą, to jak Cię złapię,
w śniegu wyturlam, uszu natrę!
Pozdrawiam noworocznie
od Wszystkich babiszonów :):):)


Isia pisze...
przyłączam się do Eme z życzeniami
a kiedy się spotkamy to..
to nie wiem jak będzie
bo chociaż czuję
nie znam Ciebie
ba
nie znam też siebie
dopiero się uczę..
i era proroctw już za nami
odetchnąć można z ulgą..
ważne że
się kochamy :)


joanna pisze...
i czasami

za gorami
za lasami...
postukamy
obcasami
chociaz wciąż..sz
ze serca miąż..sz
sz...

7 komentarzy:

  1. powiedziałem że wrócę wtedy kiedy będę miał twardy klucz!.Jeden już mam :),a nad drugim kombinuję (cóż 63 - to nie młodzian,który się z kompem urodził).Jak będzie wszystko ok!,to nawet temat założę :)
    miłego dnia życzę :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej Piotrze!
    Takie glowy jak Twoja w kuchni staly i gotowaly. Mlodzianie maja gotowe danie niech to docenia i uzywaja w sluznej sprawie.
    Ciesze sie, ze nie zapominasz o nas :)
    Milego dnia zycze :*

    OdpowiedzUsuń
  3. coś jest nie tak z logowaniem :(,pewnie będę musiał nowe konto założyć.Jak mam notki pisać ;).
    ps.jeszcze nie jest wszystko tak jakbym chciał,ale pierwszy klucz działa ok!.Drugiego Pan Bóg przypilnuje,bo ten komp jest Jego własnością!
    ps.na razie tyle Anioły,wlazłem na stronkę gdzie jest sporo pięknych obrazków i za friko!.Wielu ludzi w świecie pracuje (jak ja za free) i robi to przepięknie

    OdpowiedzUsuń
  4. widzimy to tez czasem... Aniele :*

    OdpowiedzUsuń
  5. podaj nowy adres gdy klucz zadziala... :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ok!,dostaniesz list z BM,ale najpierw muszę mieć pewność.Wiesz ze BM ćwoki też chciałyby unieruchomić.Właśnie tam blokowano mi wysłanie postu,nie mogli tego zrobić admini (bo mnie lubią).To musiało być między.Musisz wiedzieć że czy piszesz tu,czy na BM lub jeszcze gdziej,złosliwy kretyn może Cię zablokować na którymś z posrednich serwów.Notki,listy czasem idą przez kilka z nich.Były takie programy,którymi można było śledzić drogę listu poczty elektronicznej.I dziwne ale ja pisząc w z np.Tychów Polsce,do kogoś tyż z Tychów,mój list najpierw leci do Sr.Zjednoczonych = (sprawdzają czy nie jestem terrorystą :))) a potem spowrotem do Tychów - łapiesz?

    OdpowiedzUsuń
  7. nie!
    ale czy to oznacza
    że jestem dalsza? ;)

    OdpowiedzUsuń