wtorek, 19 stycznia 2010

A może ta żabka na zdjęciu to zaczarowany książę?

Petrus :

skąd wiedziałaś że to ja ;)

to żabcia,to szklana w chmurach
ukryta góra
tam dała drapaka
czeka
czeka na chłopaka
w złotej zbroi
koń w diamentowe podkowy podkuty
a ja
a ja mam zwykłe dziurawe buty :(
za trzy grosze
cerowane portki noszę
ale z losem się zmierzę
i na górę
wylezę!

www.piotrek.mmg.com.pl
http://www.pajacyk.pl/
http://www.polskieserce.pl/
http://www.okruszek.org.pl/index.php
http://www.habitat.pl/klikacz.php

witam rycerzu
w zlotym pancerzu
i ....
z sercem na dloni?
co tam widzisz wysoko
wszak
sokole masz oko..

9 komentarzy:

  1. Jaka ja ślepa ?
    nie widzę ni żaby,
    ni w zbroi człeka :(

    OdpowiedzUsuń
  2. ja tam Ciebie
    z dziurawymi butami
    i poszarzałymi skarpetkami
    wolę jedynego
    niż wszystkie skarby
    świata tego..
    ale to ja
    żabka niekumata
    co nie dała się
    rozjechać..
    a w żałości
    nie widziała światełek
    miłości..
    teraz do niej mrugają
    w niebieskości
    wołają..
    cóż..
    to tylko pęczek
    zwykłych
    niezapominajek..
    dobranoc :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobranoc i dzień dobry
    nie taki znów dobry,
    bo zmagam się z ułomnością
    96latki , starością...
    Oswajam się ze śmiercią
    kolejny już raz :(

    OdpowiedzUsuń
  4. to jest oczyszczania czas..
    Badz wolna od cierpienia Corko i Matko.
    Z Toba myslami Eme.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję, Joanno.
    oczyszczania nadszedł czas..
    niech trwa, miłość w nas...

    OdpowiedzUsuń
  6. Eme :)
    Pan Bóg Jest Miłosierny!,nie odejdziesz
    bez nagrody.Zobaczysz że Twoje życie miało sens,ja w to wierzę.Zaufaj!

    OdpowiedzUsuń
  7. Choć człowiek bywa niewiernym
    Pan Bóg zawsze jest Miłosiernym
    i to jest nadzieja nasza jedyna
    bo ratunek znajdziemy u Syna.
    A i Mateńka wstawić się może
    i łaski uprosi u Ciebie Boże.

    OdpowiedzUsuń
  8. piękna modlitwa
    dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Modlitwa, jednej chwili
    może być i Waszą, moi mili.

    OdpowiedzUsuń