sobota, 16 stycznia 2010

Milego dnia !!!

10 komentarzy:

  1. Dziękuję, tego mi było potrzeba na dobry początek mroźnego (na zewnątrz;) dnia :))
    Skąd wiedziałaś?
    Miłego onego!!! Naj..

    OdpowiedzUsuń
  2. ..bo ja tylko chcialam Cie rozweselic.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. A czym ja mogę się Wam odwdzięczyć? Dziękuję.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. hmm, Eme.. poproszę o cieplutkie rękawiczki na drutach zrobione przez Ciebie, albo wyszydełkowane.. mogą być Moherkowe :)
    Dziękuję :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. joanna... a udało Ci się mnie wzruszyć..

    OdpowiedzUsuń
  6. a ja berecik z pomponem :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Isiu..do lezki lezka.. az bede niebieska..:)

    OdpowiedzUsuń
  8. zielono mi i spokojnie, zielono mi
    joanno
    wiesz, z granatów, to...
    to lubię owoc
    autentycznie!
    nie dla Ciebie i nie lirycznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Isiu, pomyliłaś adres :)
    błagam, tylko nie rękawiczki,
    rączki włóż w kieszenie
    a ja zrobie Ci szal moherkowy.
    Proste rzeczy potrafię
    robić na drutach :(
    a szydałko miałam
    w rękach wieki temu.
    Nie jestem w stanie spełnić prośby :(
    ale jeśli tym zadaniem, rozweseliłaś się
    to cel- radość, osiągnęłaś sama :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja na prawdę nie mam rękawiczek :(

    OdpowiedzUsuń