niedziela, 10 stycznia 2010

p.k pisze...

Św Franciszek powiadał
wszelki duch Pana Boga chwali na tym
i tamtym przecie wiecie,świecie .
a jeśli nie,to pewnikiem się wnet zawali.
Mi to pewną porą,wybrał kontrowersyjną rolę.
Jak cierń,a niby róża,
co w necie niektórych wkurza.
Co z tego wynika
no cóż gram role na przemian
hydro - elektronika :p
A to jak garbaty Ezop (czasem kpiarz )
w ukryciu się czaję,
w pisaniu bajek!.
To Jego Sprawka,
Jemu przyszedł ten pomysł do Głowy,
abym jak piorun iskrzył,
a czasem przetykał kanały nerwowe :p
jednak pan Mazur ad persona
wiedział (też jak ja)
co to psychiczny rezonans!
też w dalszych rozdziałach książki,
jest mowa - i znów wyjaśnić pora
rolę i potencjał "cewki"
jak też dziwnego jak ona
(choć w istocie on - bo "Induktor") "kondensatora" (choć w istocie ona)
a to z powodu (wszak rodzi) kobiecego łona!

Ps, Piotrze.. male - ale
nie ukrywam wcale
Mistrz w pracy nawale
dla pieszczoty i z ochoty,
pozdrawia najgorecej,
i powiem wiecej :

Jemu przyszedł ten pomysł do Głowy,
abym jak piorun iskrzył,
a czasem przetkał kanał Sercowy :p

8 komentarzy:

  1. .. przetykaj Piotr..
    póki co jest ze mną kiepsko
    czego nikomu nigdy
    nie życzę...
    gubię rytm i balans
    gubię się w dysharmonii
    w Tobie cała nadzieja..
    Boże

    OdpowiedzUsuń
  2. hm to mi pierwej na kompie zaiskrzyło!.
    Już myslałem sobie że pingwina swojego sobie nie zrobię.Do tego jest potrzebna nagrywarka,a mój CHIPSET "uczynny inaczej" ktoś przepisał :(.Ale już po krzyku,może się bawić dalej :).Teraz tylko trza mi książkę (juz pisałem Adamowi jaką).I zrobię sobie ekstra miniaturkę pingwina z twardym kluczem :))).Kanały sercowe,mojej starej próbowałem,ale się nie do.Nawet jakbyś wzięła ("Włuko" to uzywają do czyszczenia kan.sanitarnej pod wysokomi cisnieniami) ślag by trafił tak jak moje CD,przeprogramowana.Tu tylko interwencja Pana Bogo cóś może wskórać :).Na wierszyki ni mom nastroju :(,musze troche odreagować posiane zło!
    miłego wieczoru życzę :*

    OdpowiedzUsuń
  3. nie będę Cię wspomagać, bo nie mam na całe moje zło nijakiego dziś leku.. w matce nic, we mnie złość, lepiej sobie pójść.. żeby się udało tak zwyczanie odejść, ale ni cholery.. za wcześnie i za późno..

    OdpowiedzUsuń
  4. Isiuniu droga, kochana, moja złota
    niech zaraz na uśmiech przyjdzie Ci ochota
    noc zabierze smutki, ranek wesolutki :)
    Przytulam do swego serducha
    i o uśmiech proszę; od ucha do ucha.

    OdpowiedzUsuń
  5. to nie ja dokuczam,ale mi dokuczają.Na ERES przestałem uczyć,na BM pisałem satyrę (tylko głupiec jej się boi)
    tu też nie uczyłem,ale mówiłem jak wierzę i na czy polego moja wiara.Jesli jednak komus to przeszkadza.
    Cóż pozegnamy się.MC.Soft jest mistrzem kamuflazu.Bil Gates wie po co opłacał satanistów!

    OdpowiedzUsuń
  6. .. chodźmy dalej, joaś .. dzięki za serducho, Eme.. uśmiech byłby nieszczery w tych chmurach..

    OdpowiedzUsuń
  7. Piotrze... Kto nam lzy otrze :(

    OdpowiedzUsuń