sobota, 16 kwietnia 2011

ARESZTOWANE KWIATY....

.niezapominajka, czw., 14/04/2011 - 10:06
Żółte tulipany na Krakowskim Przedmieściu

Marii Kaczyńskiej pokłon złożyły

więc STRACH je aresztował

bo na PAMIĘCI gest się odważyły...

STRACH już zupełnie oszalał

z kwiatami w walkę się wdaje

czuje, że jest bliski końca

więc razy na ślepo rozdaje...

Chce zniszczyć symbole pamięci

zdławić protestu słowa

areszty szeroko otwiera

w mundury tchórzostwo swe chowa...

Kwiaty pachnące pamięcią

rosnąć nie przestaną

będzie ich coraz więcej

i staną się STRACHU przegraną...

.niezapominajka, czw., 14/04/2011 - 10:06
zrodlo: http://blogmedia24.pl/node/47407

12 komentarzy:

  1. ..cóż..
    nie robić tragedii z tego
    co jest wdzięczną pamięcią..
    nie nazywać złą mocą człowieka
    pracującego dla chleba..
    postarać się odszukać sens
    postarać się odszukać piękno
    postarać się nie oceniać..

    tak mnie uczy mój Dobry Bóg :)
    ..a Ciebie joanno?

    OdpowiedzUsuń
  2. od Serca
    ..dzialac
    w istnienu
    zanurzam sie cala..


    Hej, usmiechnij sie :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. ..przecież to robię :)))
    Miłego Dnia!

    OdpowiedzUsuń
  4. he..he..!

    Przez moment..nie
    :)))

    Milego Dnia !!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. mam się bać takiego kwiatka?
    wybacz :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudownego, radosnego dnia
    niech Ci się szczęści! :*

    OdpowiedzUsuń
  7. lzy potokami tutaj plyna
    zamknac mam oczy..?
    hej..
    dziewczyno..?!

    Niech Ci sie szczesci! :*

    OdpowiedzUsuń
  8. ..otwartymi oczyma patrz
    na rzeczywistą tragedię
    i pomagaj
    jasnym Sercem i Rozumem
    jak potrafisz
    jak umiesz..
    :)
    podobnie jak
    pomogłaś mi..
    :* dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  9. a kiedy pisałam o kwiatku
    miałam na myśli
    Twój tutaj wizerunek
    joaś :)
    tamte kwiaty
    są ważne dla Polaków
    którzy widzą w Marii
    ojczyznę dobrych działań
    i dobrych myśli..
    to tak zanim
    powiemy sobie
    Dobranoc..

    OdpowiedzUsuń
  10. skontrolowalam gwiazdy na niebie
    i ksiezyc w pelni..
    swieca jasno
    wszystkie inne lampy
    gasna

    Dobranoc..

    OdpowiedzUsuń
  11. ..ja to zrobiłam
    dopiero dzisiaj ;)
    Dobranoc!

    OdpowiedzUsuń