poniedziałek, 30 sierpnia 2010

"Daj mi Panie Boże i tak,i siak"

daj mi panie Boże tak,
i siak
z kropel deszcz
z żaru slońce
szczęścia dreszcz
i dróg dwa końce

daj też dobry dzień
i tęczowe sny

Ty we mnie
ja w Tobie
jak dwie nocne ćmy
****

-j-



Daj Boże
chleba na każdy dzień
zawsze w komorze
daj mleka pełny dzban
daj w każdej chwili
kiedy dziecię kwili
Matczyną Pomocną Dłoń
Maryjo!!!
A Ty Nas Broń!

-p.k-




Ja nie mam spokojnych snów .
Czasem dostaję sygnały - dlaczego milczę. A problem polega na tym że jeśli piszę (a piszę nie przebierając w słowach, cóż mi też czasem puszczają nerwy) -to źle, nie piszę siedząc cicho - też źle. Czytają notki na forach, rodzi się chęć pomocy (a jakże modlitwa!) tylko jak Biedy Pan Bóg ma spełnić moją prośbę (jak w tym żarcie o żebraku, proszącym za datek o modlitwę) :

"Daj mi Panie Boże i tak, i siak"


ps.
tak jak w przysłowiowym "czeskim filmie" nikt nic nie wie
http://tnij.org/h3r2
a się dzieje!. Dlaczego wkleiłem?, ano napisałem wcześniej człowiek jest katem (i nie jest istotne) kto teraz tym się martwi, czy Polacy czy Rosjanie. Następny w kolejce będzie może (tu gdybam) Irańczyk, lub Amerykanin, a może Francuz - też zginie w tajemniczych okolicznościach. Media będą miały pożywkę w newsach. Uważam że trzecia władza ma stały dochód, nie istotne kto zginie i dlaczego, istotnym jest kasa. Płaci zawsze Vendeta - pierwsze prawo!

3 komentarze:

  1. Daj Boże
    chleba na każdy dzień
    zawsze w komorze
    daj mleka pełny dzban
    daj w każdej chwili
    kiedy dziecię kwili
    Matczyną Pomocną Dłoń
    Maryjo!!!
    A Ty Nas Broń!

    OdpowiedzUsuń
  2. życzę dobrej nocy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojcze nasz, któryś jest w niebie,
    święć się imię Twoje;
    przyjdź Królestwo Twoje;
    bądź wola Twoja jako w niebie, tak i na ziemi.
    Chleba naszego powszedniego daj nam dzisiaj;
    i odpuść nam nasze winy,
    jako i my odpuszczamy naszym winowajcom;
    i nie wódź nas na pokuszenie,
    ale nas zbaw ode Złego.

    OdpowiedzUsuń