niedziela, 29 sierpnia 2010

p.k pisze...



Nie napisałem nigdzie że Bogu nie zależy!,nie można za wszystko winić Pana Boga i liczyć na natychmiastową ingerencję. Poczytaj uważnie wcześniejszy koment (o rasie ludzkiej i jej ( pra - poczatku)!. Człowiek nie rodzi się zły(białej, czarnej, żółtej, czy czerwonej skóry). To ziomkowie uczą go zła (złych wyborów). Koncentracja ducha zła , przynosi tragiczne skutki - patrz gdzie były susze, powodzie i inne kataklizmy. Gdybyś uważnie czytała Pismo Święte, doczytałabyś się że to szatan domagał się ukarania. Dlatego i między innymi kataklizm dotknął nasz kraj. Dlaczego tak się stało, kto zawinił?, okaże się tak jak w Bogatyni!, to nie tylko padające deszcze spowodowały powódź, ale pęknięta tama!, źle konserwowane wały powodziowe. Susze zła rabunkowa gospodarka. Zanieczyszczenie środowiska naturalnego (jednego kraju) skutkuje zmianą klimatu w drugim. Człowiek niszczy sam siebie, w mikro i makro skali. Czy zdajesz sobie sprawę jakie szkody przynoszą próby termojądrowe?. Już udowodniono że elektrownie atomowe są nieekonomiczne. Nie wiesz jaki wpływ mają na otoczenie odpady radioaktywne, których rozpad waha się w granicach 30 - 100 lat. Na moją odpowiedź mógłbym użyć kilometry papieru, i opasać nimi kilkakrotnie równik.
Jest bez sensu wszystko wymieniać, wielu podobnych mi, stara się głośno o tym mówić, ale są skutecznie wyciszani. Zachłanność władzy nie zna umiaru.
Masz winowajcę = przyczynę, skutek wymieniłaś!

11 komentarzy:

  1. ten komentarz był odpowiedzią na komentarz Irenki,wcale nie chciałem jej obrazić.Ja po prostu staram się wyciągać logiczne wnioski.I teraz popatrz!.
    Stary (Prawo Mojżeszowe) i Nowy (Miłosierdzie) Testament,nie mogą się wzajemnie wykluczyć działają działają równolegle.Pierwsze domaga się sprawiedliwej kary za,wykonawcą kary jest zawsze człowiek.Drugie wypracował (wysłużył) Syn Boży,to On ma prawo bronić tych (którzy choć zawinili - sami lub ich rodzice) uznając winę (przyczynę i skutek) jako ostatnią deską ratunku proszą Syna o Miłosierdzie.Wszak On sam doznał (choć niesłusznie) krzywdy,będzie bronił przed jeszcze gorszą biedą,tych którzy o to proszą.Trójca Święta stosuje interwencję Nadzwyczajną bardzo rzadko,i tylko w sobie wiadomych przypadkach.Najczęściej posyła Słowo = Ducha który z Nich Jest.To On budzi sumienie,jednak można Go nie słuchać,ale wtedy działa pierwsze prawo! = wyrównanie długów!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zrozumienie przychodzi po-woli..
    Dziekuje, za przypomnienie, trudno oprzec sie na Slowie i w Wiecznosci.

    OdpowiedzUsuń
  3. na blogu ks.Tomasza zarzucono mi że się wywyższam,że dyktuję księdzu,lub dyryguję nim.A prawda jest taka że i tam i tu u Ciebie zawsze podkreślałem że,wszystko co napisałem to są moje prywatne przemyślenia.A teraz dwa cytaty z dziszejszego kazania.

    Młody człowiek pyta ojca duchownego "ojcze dlaczego ludzie bogaci,nie potrafią dostrzec otaczającego ich ubóstwa".Ojciec podumał chwilę i mówi podejdź do okna i powiedz mi co widzisz.Młodzian podszedł i mówi "widzę kulawą staruszkę,i ubogo odzianą matkę z dzieckiem na ręku".Ojciec na to no dobrze,teraz podejdź do lustra i powiedz co widzisz.Młodzian podszedł i mówi "widzę siebie".Ojciec na to,szyba okienna i lustro są zrobione z szkła.Jednak wystarczy z lustra zedrzeć warstwę srebra która je tworzy i........
    i cytat drugi:
    Młody biznesmen szybko dorobił się pieniędzy,zainwestował w nowy luksusowy gabinet.Robotę wykonano szybko i dobrze,chodzi po swoim gabinecie (nowiutkim pachnącym jeszcze farbą) drogimi meblami.Nagle sekretarka anonsuje klienta.Biznesmen nie przyjął go zaraz,lecz odczekał dłuższą chwilę (pewnie chcąc go upokorzyć).W końcu zaprasza do środka,i chcąc na gościu zrobić dobre wrażenie,upozorował telefoniczną rozmowę - "słucham -tak panie ministrze będziemy u pana razem z żoną".Na gościu rozmowa wywarła piorunujące wrażenie.A biznesmen słucham pana o co chodzi,gość na to "no ja proszę pana jestem monterem,i przyszedłem podłączyć telefon"
    życzę miłego wieczoru :)

    OdpowiedzUsuń
  4. hehe :)witam montera.
    lub dyryguję nim...
    Czasami nie zauwazam, ze lampa w domu jest wlaczona, gdy slonce swieci. Ale to nie wina lampy, a tym bardziej slonca.
    zycze milego wieczoru :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Torcik Mamusi:
    czyli kolacja z niczego!.Zdarza się że z obiadu zostają ugotowane kartofle.2-3 średniej wielkości.pół średniej wielkości cebulki,mały pomidorek (może być jedno jajko na twardo).Cebulkę posiekać delikatnie zeszklić na 2 łyżkach oleju,dodać rozgniecione ziemniaki,sól,i czarny pieprz,podsmażyć jeszcze trochę (tak żeby były gorące).Pomidorek (sparzyć wrzątkiem i obrać z skórki) pokroić w talarki,(jajko jeśli chcecie też).
    Cztery kromki żytniego chleba (może być razowy) posmarować cienko masłem,na to posmarować masą ziemniaczaną,ustroić plasterkami pomidora,a na to plasterki jajka .Tanie smaczne zdrowe i cieszy oko
    niam,waśnie coś takiego,zrobiłem i zjadłem
    dobranoc!

    OdpowiedzUsuń
  6. czy Ty nie widzisz świata? wpatrzony w Polskę - to ładnie!, ale obróć głowę w lewo i w prawo, popatrz w chmury i w gwiazdy, spójrz pod nogi.. kataklizmy i tragiczne wypadki, pandemie i zarazy i plagi dotyczą każdej strony świata, dotyczą całej ludzkości.. zajrzyj we własne serce, jako i ja zaglądam - czy tam jest posprzątane? wszystko OK? jak nie - to czas zabrać się za porządki, jako i ja się zabieram.. dobrze?
    ..praca to taka piękna modlitwa :)
    dobranoc

    OdpowiedzUsuń
  7. ..na jakiś czas znikam.. nie dla mnie polityka ;) i niech będzie, że to tylko wymówka.. pa-paj

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzieki za tips na torcik ;)skorzystam jak kiedys zostana ziemniaki.. a nie bedzie czasu by ugniesc kopytka:)
    Tu juz po pierogach. Wyszlo 50 (pyszne), ale nietrwale, znikly tu i tam..
    Milego znikania!
    i dobrej nocy.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jrenko uparciuch z Ciebie,czy poza Polską jest kwitnący polityczny raj?.Czy Ty naprawdę sądzisz że ja siedzę godzinami w necie i śledzę tylko to co u nas się dzieje?.Tego w mediach co ja wyczytam w sieci net (dzięki uprzejmości internautów) w mediach nie usłyszysz!.Ludzie pamiętają potworne Tunsani,które nawiedziło Koreę,ano okazało się że ,Korea jest usiana siecią domów publicznych.Handel kobietami kwitnie nadal,czasem bez ich woli!!!,to samo jest z dziećmi płci obojga.Mówiłem że interwencja nadzwyczajna przychodzi rzadko.Biada światu gdybym to ja miał władzę nad żywiołami!,(a wcale nie uważam się za świętego,może tylko troszkę więcej dostrzegam).Nie mając Boskiej Cierpliwości waliłbym (jak mnie kiedyś słusznie Tata - kiedy przeskrobałem!)- trzęsieniami ziemi,tajfunami,piorunami i cholera wie jeszcze czym.Być może dostałbym za to od Pana Boga po uszach,ale co ja na to poradzę,jak wielu z nas trudno jest mi być świętym !

    OdpowiedzUsuń
  10. ps.nawiązując do mojego koment,patrz
    http://blogmedia24.pl/node/35756
    jak to jest brat przeciwko bratu (i nie w Polsce)
    dlaczego tylko bracia Aszkenazi mają przeżyć?,wybrańcy?.Inne pokolenia Żydowskie mają zginąć?.Tylko dlatego że nie są z pokolenia Sema???

    OdpowiedzUsuń