niedziela, 15 sierpnia 2010

tęsknisz ?

.. tęsknisz za Piotrem Joanno?
ja nie, bo wiem że on jest..
.. a ja jestem zwyczajną kobietą
tęsknię za mężczyzną, którego kocham
póki co jestem kobietą ;)
więc normalnie tęsknię
za jego obecnością, czułym słowem..
tęsknię ku jego ciału
normalnie :)
jestem kobietą i normalnie
chcę być zdobywana,
a nie łaskawie przyjęta
na audiencję
w mężczyźnie mojego życia
kocham jego męskość i mężność
a nie narcyzm
jestem z tych walecznych
ale i poddających się
dobrym, kochającym wpływom
jestem kobietą :)
troszkę pogniecioną po drodze
jestem kobietą :)
odrobinę podartą
jak wczorajsza matka-gazeta
jestem kobietą :)
czekającą na telefon
już nie dziś
na dziś wystarczy!
dziś jest po..Słowie..
..
dziś znów szaleją karetki
pogotowie
ratunkowe..

i modlitwa nagła
coby zdążyły..

4 komentarze:

  1. tęsknisz za...?
    oczywiscie!
    .. ze tak..!
    jest
    cennym
    bezcennym
    lecz nie do posiadania
    konsumowania
    zdobywania.
    Jest inspiracja
    do ktorej zawsze bede siegac
    w slowach.
    Pio..
    wiem ze slyszysz.

    OdpowiedzUsuń
  2. tam sięgaj
    gdzie wzrok nie sięga
    łam, czego rozum nie!
    Anioły czekają
    święci słuchają
    a człowiek brnie..
    why not?
    skoro się na to
    zgadza..
    czemu nie
    skoro zgadza się
    dobrowolnie..
    a niech
    tam
    mu będzie
    tak, jak on sam chce :))

    OdpowiedzUsuń
  3. tak, jak on sam chce :))
    czlowieku.. puchu marny :)

    OdpowiedzUsuń