niedziela, 29 sierpnia 2010

I'm Yours

Spokojnych snow!

6 komentarzy:

  1. ja nie mam spokojnych snów .Czasem dostaję sygnały - dlaczego milczę.A problem polega na tym że jeśli piszę (a piszę nie przebierając w słowach,cóż mi też czasem puszczają nerwy) -to źle,nie piszę siedząc cicho - też źle.Czytają notki na forach,rodzi się chęć pomocy (a jakże modlitwa!) tylko jak Biedy Pan Bóg ma spełnić moją prośbę (jak w tym żarcie o żebraku,proszącym za datek o modlitwę) "Daj mim Panie Boże i tak,i siak"
    miłego dnia Joanno!

    OdpowiedzUsuń
  2. ps.tak jak w przysłowiowym "czeskim filmie" nikt nic nie wie
    http://tnij.org/h3r2
    a się dzieje!.Dlaczego wkleiłem?,ano napisałem wcześniej człowiek jest katem (i nie jest istotne) kto teraz tym się martwi,czy Polacy czy Rosjanie.Następny w kolejce będzie może (tu gdybam) Irańczyk,lub Amerykanin,a może Francuz - też zginie w tajemniczych okolicznościach.Media będą miały pożywkę w newsach.Uważam że trzecia władza ma stały dochód,nie istotne kto zginie i dlaczego,istotnym jest kasa.Płaci zawsze Vendeta - pierwsze prawo!

    OdpowiedzUsuń
  3. Pio..swietne sa Twoje teksty te w jo-wannie i w nerwach tyz...dlatego chcialabym,zebys wiecej pisal.. ;)))
    Moze jest czas otworzyc konto tutaj znowu.

    Milego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  4. dziękuję Joanno za uznanie,nie wszystkim się podobają.
    Piszę ostro kiedy chodzi o politykę.(zapraszam tutaj każdego kogo spotkam) czasem trzeba mocno potrząsnąć.Żal mi młodych ludzi oni nie rozumieją,no skąd mogą się dowiedzieć,i w jaki sposób logicznie oderwane wątki.Mnie życie nie pieściło,mam jeszcze.guzy na głowie i sińce na pośladkach,może dlatego właściwie kojarzę to co dzieje się wokół nas i na świecie.Zadaję sobie sprawę że moje komentarze mogą być męczące,ale czy Naszą Historię Polski można spokojnie czytać,można ją spokojnie komentować?.Wciąż zadaję sobie pytanie gdzie jest Zbiorowa Mądrość Narodowa Polaków,za ile ją sprzedali,i czy dziś śmiało mogą stwierdzić że na tym zzyskali?
    ps.jeśli ktoś odważy się tutaj przyjść,i Twoim zdaniem będzie pisał rozsądne koment,daj mu możliwość zakładania tematów.To mobilizuje komentujących,i jest słaba nadzieja że kiedyś odrodzi się Nasz Kraj!

    OdpowiedzUsuń
  5. odrodzi się Nasz Kraj!
    To sie teraz wlasnie dzieje ;)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj Joanno nasz kraj jeszcze nie,na razie ziewa z nudów słysząc wciąż tą samą melodię (o zaciskaniu pasa) od 30.Poczytałem sobie to
    http://tnij.org/h3zi
    choć to tylko hipoteza,jednak przemyślana i zupełnie prawdopodobna w realu.Zauważ autor pisze podobnie,jak napisałem ja,choć dopiero przed chwilą notkę przeczytałem.Motto - no gdzieś ktoś znów będzie musiał zginąć,nie istotne czy jakaś osobistość,czy rozwalą pół miasta - musi być pretekst!.Coraz bardziej się utwierdzam w tym,że rządy działają w zmowie,obgadują ewentualne straty w ludności przy kawie.Coś tak jak w Jałcie!

    OdpowiedzUsuń