środa, 8 grudnia 2010

Illusive Consensus

Isia pisze...
..jesteś częścią mojego życia..
na tej tratwie
:)
ta część mi tam (i tu) się podoba
:))
..jestem częścią Twojego życia..
na tej tratwie ;)
..czułą

7 grudnia 2010 23:03
Isia pisze...
..zbierając do kupy wszystkie filozofie, prądy i wierzenia dojdziemy kiedyś do wielkiego oświecenia :)
..ale ja tam nie jestem wyprzedzaczką..
..szepnę tylko jedno:
concensus..

7 grudnia 2010 23:10
joanna pisze...
dojdziemy kiedyś...
???

acha,
wiec jeszcze nie teraz,
lecz ...
w oczekiwaniu na lepszy moment,
na inny dzien, lepsze okolicznosci
inne miejsce, ..jakie ??
???



1 komentarz:

  1. w oczekiwaniu
    na przebudzenie
    wszystkich :)
    całej ludzkości!
    robiąc swoje
    oświecając innych
    przebudzenia
    swoim przykładem..
    jak Jezus.
    Wystarczy wziąć
    przykład
    i
    naśladować..
    tu i teraz!
    kochanie
    :*
    Ślicznego, dobrego, miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń