środa, 15 grudnia 2010

z nadzieja o poranku...



p.k pisze...
myśl jest miliardy razy szbsza
od promieni światła,
wiesz co to są "kwarki",
pędzą gdzie chcą,
a zauwazyc je mozna wtedy
kiedy się zderzą
oddajac kwant energi rozbłyskując,
wprowadzając w ten sposób w zachwyt naukowców.
Nami nikt się z naukowców nie zachwyca,
tez biegamy gdzie chcemy,
ba - nawet ze skowronkiem idziemy w zawody.
A to spiewem a to mysli lotem,
oddając światłem kwant energi,
odchodzimy z radością!
do Ojca spowrotem!,
KAPAX jest tuż przed
Twoim sercem!,
zamknij tylko oczy,
a otwórz serce iiiiii!,
już "Ja" (czyli Ty)= Ja Jestem :*
życzę miłego dnia miłe panie :)

********

ja budzę marzenia,
ja maluję sny
kto inny je spełnia
a ona niech śni :*
dobrej nocy Dziewczyny :)

5 komentarzy:

  1. po nocy do połowy może przespanej
    kto zgadnie, jaki jest ranek ;)
    dla mnie łaskawy :)
    żyję!
    a reszta zależy od..
    zamysłu na ten dzień!

    Miłego!

    OdpowiedzUsuń
  2. ..ze skowronkiem idziemy w zawody...
    niezwyklej urody
    to nic ze na zime zasnal w starej dziupli
    i drzwi szczelnie zatrzasnal
    ..ze skowronkiem idziemy w zawody...
    niezwyklej urody !

    OdpowiedzUsuń
  3. zainspirowani ptakow trylem
    spiewamy ..
    by stac sie motylem
    ..hihihi!!

    OdpowiedzUsuń
  4. nie!
    staramy się
    śpiewem
    wyzwolić z nas to
    co jest żywe
    staramy sie słowem
    przywrócić
    harmonię..
    najpierw w sobie
    później w ukochanym Tobie
    a jeszcze później w świecie
    a dalej sięgając...
    gwiazd nie omijając
    we wszchświecie zwanym..
    w człowieku zakochanym :)

    OdpowiedzUsuń