czwartek, 30 lipca 2009












dziś zrobiłem naukowy eksperyment,podsmażyłem moje pierogi,na ciemno złoty kolor,i zaniosłem ciepłe do sklepiku gdzie kupuję "pyfffko" i tytoń do fajki.Już raz tak zrobiłem,kiedy w sklepiku sprzedawali Tata i Mama w duecie.Dziś szczęście (mam nadzieję że przeżyje jak jego rodzicie :p)ich syn Adrian,mam też nadzieję że jak jego sympatia się dowie,odwiedzi go szybko w sklepiku! :p.
Kupuję też u nich pół chlebka dla syna,i dwie bułki,jedna dla mnie,a drugą oswajam gołębie na placu Św.Anny!,jeszcze trochę a będą mi jadły z ręki,jak ci sprzedający w sklepiku ;).
A co kurna wujek!,nie wolno mi?

12 komentarzy:

  1. Nie wolno mi: Anna German

    http://www.youtube.com/watch?v=B2HAiSJXljY

    OdpowiedzUsuń
  2. jak to nie wolno Ci
    kimkolwiek jesteś
    za anonimem ukryty
    kochać możesz
    bo miłość czyta!
    i jest
    jest wciąż w drodze!
    w niej nie ma chłop czy
    baba
    ot taka to piotra sprawa!!!
    ps.miałem kumpla dziś biedny chory,a znałem go od przedszkola.znaliśmy się jak łyse konie.były chwile kiedy siedzieliśmy obok siebie,i to mu wystarczyło!,nic więcej!!!.Był mi bratem a czasem ojcem kiedy mnie uczył(a był skurczybyk zdolny jak cholera,ja uczyłem go słuchać muzyki,którą dla niego byłem!.Zabiła go moralnie kobieta!!! !!! !!!
    ot co!
    niech szlag trafi taki świat,jego i mój!

    OdpowiedzUsuń
  3. ps.X!
    ja ją przeklinam!,zabrała mi kumpla zniszczyła jego życie,i pośrednio moje!!!.
    Kto wie może nigdy obaj nigdy byśmy się nie ożenili,a jeśli nawet to wzięlibyśmy sobie "bliźniaczki" za żony!.Kto ma rozum niech myśli,kto ma uszy niech słucha!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piotrze, a gdzie u Ciebie podziała się miłość, że bliźniego tak łatwo przeklinasz ?

    OdpowiedzUsuń
  5. a gdzie u Boga podziała się miłość bliźniego że wygnał Ewę i Adama z Raju?
    chcesz abym był bardziej święty niż sam Bóg???

    OdpowiedzUsuń
  6. ta, która jest cierpliwa..

    OdpowiedzUsuń
  7. "a gdzie u Boga podziała się miłość bliźniego że wygnał Ewę i Adama z Raju?
    chcesz abym był bardziej święty niż sam Bóg???"

    Piotrze, dlaczego zadajesz takie pytania?
    przecież wiesz, że Boża miłość jest ukierunkowana na dobro człowieka,
    nawet gdy jej nie rozumiemy,
    my ludzie wiary, teraz wierzymy
    a poznamy, zrozumiemy jak już będziemy hen!
    (to hen, jest Twoim słowem )

    OdpowiedzUsuń
  8. .. może u Piotra hen oznacza po prostu inne oddalenie, Eme :)

    OdpowiedzUsuń
  9. a moze hen oznacza powrot z oddalenia, :)

    OdpowiedzUsuń
  10. wszystko jest poezją... może

    OdpowiedzUsuń