piątek, 17 lipca 2009

Milych snow!

Majowa noc
Ty przychodzisz jak noc majowa...

Biała noc, noc uśpiona w jaśminie...
I jaśminem pachną twe słowa...
I księżycem sen srebrny płynie...
Kocham cię...*
Nie obiecuję ci wiele...
Bo tyle co prawie nic...
Najwyżej wiosenną zieleń...
I pogodne dni...
Najwyżej uśmiech na twarzy...
I dłoń w potrzebie...
Nie obiecuję ci wiele...
Bo tylko po prostu siebie...

Bolesław Leśmian


http://www.youtube.com/watch?v=pDYxgDO5bCI&feature=related
Simon And Garfunkel - The sound Of Silence

5 komentarzy:

  1. dziękuję.. i za tą ciężką do pojęcia ciszę..
    chyba ona też uczy..
    ja powiedziałam już swoje do Ciebie
    słowo i czucie ..
    nie będziemy bawili się jak dzieci
    w wyliczanki..
    tak może pozostać musi
    dobranoc :*

    OdpowiedzUsuń
  2. pojawiła się Twoja wyliczaka :*
    to dobrze..
    każde żyjące na ziemi stworzenie
    pragnie
    ciepła, przytulenia, bliskości..
    dziękuję za to tak niewiele,
    dla mnie najwięcej..
    piękne jest to, że jesteś..
    jaki jesteś :)..
    o nic więcej nie proszę..

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki Joanno za piosenkę!,miałem ją na kasecie.
    Sam zaś budziłem sobą wiele westchnień niewieścich ;)
    hej!

    OdpowiedzUsuń
  4. choć to było tak dawno ze nawet nieprawda!
    dobranoc

    OdpowiedzUsuń
  5. czasami.. nie mozna zyc bez piosenki
    i znow trzeba sie narodzic

    OdpowiedzUsuń