niedziela, 19 lipca 2009

w moich ramionach

Not an easy place to be

In my arms, In my arms
Not a simple space to feel free
In my arms, in my arms

Keep it on the recent
Keep it on the now
Give me an easy way out

It's a lonely world that I got
In my arms, In my arms
Not a lot of room to get lost
In my arms, in my arms

Keep it on the recent
Keep it on the now
Give me an easy way out

Keep it on the recent
Keep it on the now
Give me an easy way out

Not an easy place to be
In my arms, in my arms
Not much to feel from me
In my arms, in my arms
In my arms



nie jest latwo pozostac
w moich ramionach, w moich ramionach
To nie jest miejsce by czuc sie wolnym
W moich ramionach, w moich ramionach

Zachowaj to na pozniej
Zachowaj to na teraz
Daj mi latwa droge ucieczki

Ten samotny swiat otrzymalem
w moje ramiona, w moje ramiona
Nie ma duzo przestrzeni by zabladzic
W moich ramionach, w moich ramionach

Zachowaj to na pozniej
Zachowaj to na teraz
Daj mi latwa droge ucieczki

nie jest latwo pozostac
w moich ramionach, w moich ramionach
Niewiele mozesz czuc ode mnie
W moich ramionach, w moich ramionach
W moim objeciu


http://www.youtube.com/watch?v=t-mPBPoMT20
Teddy Thompson - In my arms

25 komentarzy:

  1. wiem, że tylko tutaj spełnię się
    w Twoich ramionach, w Twoich ramionach
    jest najpiękniejszy świt
    najlepsza noc
    jest spokojnie
    może nauczę Cię czucia, może nauczę czucia Cię
    z Twoich ramion, z moich objęć
    wyrwie nas
    sen o wolności, sen o wolności
    gdy przyjdzie czas..

    OdpowiedzUsuń
  2. mam jednak ufność, że
    to będzie tylko, to będzie tylko
    dla nas zły sen..
    i obudzimy się
    pełni nadziei, pełni nadziei
    na nowy, dobry, wspólnie przeżyty
    Dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ze to jest najwspanialszy sen
    w moich ramionach

    OdpowiedzUsuń
  4. tak
    i najgorszy
    gdyby tych ramion
    nagle kiedyś zabrakło

    OdpowiedzUsuń
  5. i czemu znów mrugasz??
    czy prosiłam Cię???

    OdpowiedzUsuń
  6. o nie!! Kochanie
    od teraz to Twoje zadanie..
    i błagam - już żadnych gier..
    bo będę gryzła, jak wściekły pies...
    tylko jedno mam do Ciebie pytanie
    - jak ma gryźć ta biedna psina?
    z Vat-em, czy bez??

    OdpowiedzUsuń
  7. a lustro? spojrz do lustra..
    Peter!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. spojrzałam!! lustro wytrzymało.. gorzej chyba z tym co we mnie, co niefajne.. każde z nas tyle piekła, co nieba w sobie ma... oddane Bogu to niedobre.. tylko nadzieja, że zdoła za tego życia oddać dług..
    lustereczko, powiedz - zdoła? i być czyste jak czysta woda i kryształ.. zdoła?

    OdpowiedzUsuń
  9. ja do lustra
    ja bazyliszek? ;)
    lustro przede mną
    ze strachu
    by się ukryło
    lub mnie pierwej
    zabiło!

    OdpowiedzUsuń
  10. 13 koment
    i apel Jasnogórski
    a ja już bardzo życiem zmęczony
    idę do Mamy na Niebieskie Salony!
    hej!

    OdpowiedzUsuń
  11. tak
    pójdę już do spać
    do łóżka!
    choć przed snem pomruczę!
    każdej kołysankę
    do uszka :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem już w ramionach Ojca,
    nie zamienię ich na Twoje :)

    OdpowiedzUsuń
  13. gdzie lezy granica miedzy mna a Toba?

    OdpowiedzUsuń
  14. w marzeniach ;),które mogą się czasem piekłem okazać :(

    OdpowiedzUsuń
  15. czy jest mozliwe zburzyc taka granice?

    OdpowiedzUsuń
  16. W wymiarze duchowym,
    jeśli należymy do Pana,
    to jesteśmy jednością.
    W wymiarze cielesnym
    tu i teraz;ja to ja
    ty to ty, on to on...

    OdpowiedzUsuń
  17. Przekrocz "jesli"
    On czeka na ten jeden krok.
    Wlasnie tu.
    Nie zwlekaj.

    OdpowiedzUsuń
  18. ale przeszkód bez liku...
    Mój krok - to skok!
    i już po krzyku...

    OdpowiedzUsuń