czwartek, 23 lipca 2009

spróbuję zrobić coś innego!,jeszcze dziś wątki tyczące się mnie będą usunięte!,nic i Wam i może czytającym tu gościom nie dały!.Ja też wcale nie zamierzałem Was w czymś pouczać,a raczej sygnalizowałem że takie przypadki (Broń Boże znaki czasu!) się zdarzają zwykłym ludziom takim jak ja!,nie jestem ekspertem,katechetą czy tez prorokiem.Pisałem z wrodzoną mi swadą,traktując problemy pół żartem pół serio!.I tak trzeba było je odbierać,jednak jak to zwykle z kobietami bywa - zadziałały w Was kobiece emocje,podobnie reaguje na mnie moja żona!,czym potrafi mnie czasem rozbawić podobnie jak Wy.Teraz zaś zrobię jak powiedziałem (usunę) i się,na jakiś czas i zajmę się tylko muzyką,na politykę mojego kraju już nie mam wpływu,podobnie jak i na żonę i syna!
hej!
ps.jest coś co mnie podnieca do szaleństwa (to muzyka) i tym będę żył do końca życia :* * *

58 komentarzy:

  1. Twoje watki sa jedyna istniejaca forma zycia na tym blogu. Chcialbym prosic zebyc ich nie kasowal.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestes, dzieki za Twoj gest!

    OdpowiedzUsuń
  3. już jest za późno,został tylko smutny sen!,a mi tworzenie muzyki
    hej

    OdpowiedzUsuń
  4. muzyka jest jak mowa bez slow
    gdy Cie wypelni przyjdz i opowiedz...

    OdpowiedzUsuń
  5. nie kasuj Piotr tego, co do nas rzekłeś i nie odchodź... chcę Ci podziękować za naukę o życiu, czuciu i wierze.. chyba mnie wyleczyłeś - Ty, Joanna, Eme.. tak mi dopomóż Boże, bardzo zajęty mój Panie.. To bya ciężka praca - syzyfowa chwilami, a to cielę, oślica, może być kamień, coraz cięższy.. ukazał się jednak szczyt góry i nastała jasność.. dziękuję.. chcę tutaj pozostać z Wami

    OdpowiedzUsuń
  6. Dopuki razem..na zawsze razem!
    Dzekuje Isiu, Eme, Piotrze...

    OdpowiedzUsuń
  7. będzie już tylko dobrze.. zwyczajnie, prosto, cudownie, strasznie i przedziwnie i smutno i szczęśliwie.. nie będziemy się nudzić!! :)) - tyle jeszcze przed nami.. tyle dobra do wyświadczenia, tyle do nauczenia..
    a kto daje i odbiera, ten się w piekle poniewiera ;b :**

    OdpowiedzUsuń
  8. Isiu, nie pozwol sobie odebrac!
    Piotr, jestes jak byddyjska mandala z piasku, budujesz slowem kolory i zmiatasz jednym ruchem, by otworzyc nowa mozliwosc na...(?) nowy niepowtarzalny wzorzec barw w wiecznym tancu zycia. Dzieki!

    OdpowiedzUsuń
  9. Czy Dorotke moge zatrzymac?

    OdpowiedzUsuń
  10. powiedz mi co mówi budda w pismach o przyjściu Jezusa?,mnisi z klasztorów przyznają się do niego,twierdząc że wówczas ukryty - od 14 do np 30 ćwiczył umysł u nich,czyżby?,a może jogę?,a może reiki.Dziś wchodzi tylnymi drzwiami do nas nowa religia splot wszystkich!.Ktoś chciał pogodzić wszystkich z wszystkimi i stworzył coś w rodzaju esperanto.Które owszem jest dobre,ale nie uniwersalne jak np. angielski,który broni się przed dominacją niemiecką!.Każda dominacja -dyktatura kończy upadkiem z hukiem.Tak będzie z innymi religiami jeśli nie zachowają swojej odrębności Bóg o tym wie,i pozwala na to,bo medytacja sama w sobie nie jest czymś złym!.Tylko że to kiedy ona ma być do wewnątrz
    człowieka lub na zewnątrz do??? = no tu trzeba rozwagi = każda bezwzględnie każda informacja z tamtąd typu. np. jesteś geniuszem ty,i tylko ty i nikt inny!- już jest sygnałem że głupi lucek trzyma rękę na pulsie!.Podobnie jest,jak pisałem w małżeństwie gdzie np. żona chce uchodzić za boginię,no jasne że może nią być la swojego wielbiciela ale niech mu udowodni że nią jest!.Niech pokaże co potrafi,i czy ów wielbiciel jest w stanie to przyjąć.Bo może się okazać że wielbiciele innych kur domowych,nie beda widzieli różnicy miedzy swoją kurą a tamtą
    chcącą uchodzić za boginię.Podobnie jest z Bogami niech każdy pokaże co potrafi,niech każdy czyni cuda i np. uczyni wszystkie małżeństwa na ziemi "Winnicami Boga czyli siebie" my jesteśmy skłonni uwierzyć wszystkim
    Bogom ale nie człowiekowi!,bo niby dlaczego ja mam być gorszy od boga Kowalskiego? czy tez popularnegoNowaka,Kwaśniewskiego,Jaruzeskich,
    Tusków,Merkelów,Putinów,Steibachów,Grossów,i innych debili!!!
    z Baroszewskim Michnikiem Urbanem włącznie!
    dlaczego mam w nich wierzyć???.Bo unijne prwo tam mi nakaże? tak? ja mam w d....e unijne prawo pedałów i lezb!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. powiedz mi co mówi budda w pismach o przyjściu Jezusa?,

    Buddha zyl okolo 500 lat przed narodzeniem Pana Chrystusa, wiec nic o Nim raczej nie mowil. Nie jestem biegla w pismach buddyjskich ani ewentualnych proroctwach o Jego przyjsciu.
    Zgadzam sie z Toba jak najbardziej ze nie jest dobrze zmieniac podstawy religi, ani mieszac roznych drog zwlaszcza ze sa od siebie bardzo odlegle. Jednak istnieje mozliwosc otwarcia sie na madrosc i cytowania mysli innych Swietych tego swiata. Moja baza zawsze bedzie (bo jest) religia katolicka jako pierwszy kontakt z poznania z duchowa strona egzystencji. Baza ta zostala rozszerzona o doswiadczenia medytacyjne buddyzmu jako dopelnienie wiedzy nie jako dyskryminacja jej.

    OdpowiedzUsuń
  12. no to bidny ten budda bo Król David w psalmach śpiewa rzekł Pan! do Pana mego ,czyli że rzekł Pan Bóg Władca do Władcy Króli!,i o tym geniak sanchedryn Semitów wiedział a jednak kazał zabić krajana,wiedział że czynił cuda,a jednak zabić kazał,wiedział że pokorny Człowiek Bóg mówił!
    na skargi uczniów,którzy widzieli że inni nie naszej wiary uzdrawiali i inne cudowne czynili rzeczy,a On powiedział "pozwólcie im czynić,bo nic co czynią nie czynią o czym mój ojciec by nie wiedział" i to jest klucz do prawdy,że nasza wiara jest prawdziwa.Nikt z proroków innych religii nigdy coś podobnego by nie powiedział,mógł to powiedzieć tylko Syn który widział Ojca w Niebie!
    koniec bajki!

    OdpowiedzUsuń
  13. Pan Jezus opowiadal o Krolestwie Niebieskim,a wiec objawil nowa wiedze, ktora wczesniej nidgy nie byla ludziom znana.
    Nie ma wiec sprzecznosci pomiedzy religiami jest dopelnienie.
    Dla czlowieka pozostaje wciaz do przejscia droga dyscypliny, etyki i poglebiana wiedzy duchowej, jako aspekt zrozumienia siebie i swojego miejsca w swiecie.

    OdpowiedzUsuń
  14. nie tylko Jezus opowiadał o Królestwie Bożym wielu proroków w starym testamencie o tym mówi,czytaj!.Nie jest łatwo czytać i rozumiec co się czyta.Jeśli się nie zna mechaniki świata pozazmysłowego.Może ja jestem wariat (nie przeczę)Jezus mówił o hierarchii obowiązującej w Niebie,teozofia którą czytałem mówi podobnie (i tu trza rozumu,i trza uważać bo można pobłądzić jak ja! - choć już dziś jestem spowrotem :)) teozofia mówi o światach,mówi o ciele fizycznym duchowym i jaźni czyli Ego czy ja!.O ciele fizycznym pisał też mój mistrz św.Paweł pisząc o glinianym naczyniu = glina potocznie ziemia,wszak Bóg nas z niej ulepił,z wszystkimi pierwiastkami włącznie - oprócz jednego! - oprócz Swojej Cząstki - którą zostawił każdemu stworzeniu na ziemi,ma coś jak dziurkę od klucza,i przez nią nas podgląda,a czasem nawet wchodzi!.O! O! O!,i udowodnij mi teraz jak owa cząstka pierwiastek Boga sama z siebie może ściągnąć do wnętrza siebie całego Boga = absurd!,czy sługa może rozkazywać królowi?.Garnek z gliny,nic innego jak według modelu matematyczno - chemicznego zbudowane ciało z ha! ha! z całej tablicy Mendelejewa,ale nie tylko matematyka rządzi fizyką,a fizyką rządzi ów pierwiastek Boży.Kiedyś sobie zakpiłem czy to czasem nie kwarki! :p.Jednak Bóg Jest twórczą energii,materii i anty,jest twórcą fotonu bez którego żaden laser działać nie bedzie,a wiesz już co to cudo potrafi.Jest też twórcą spinów magnetycznych,dziwnego tworu
    zwanego magnesem trwałym.Jest też twórcą spinów erotycznych które tak cudownie przyciągają oboje :p :p :p,a po oddaniu sobie energii pod wszelką postacią mogą być współtwórcami nowej istoty na ziemi.A ona już uzbrojona w swój kod genetyczny (cały czas matematyczny model - szuka miejsca w modelu matematycznym na ziemi)
    Bóg usłyszał odpowiedź modelu = poślij mnie!,i odpowiedział ok dziecko!,zobaczymy co potrafisz!.Jest moment poczęcia - bo oni naprawdę się kochają!!!.Cała Armia Anielska czuwa!.Dochodzi do szczytu kiedy ziemski Tata widzi że jego połowa już zaczyna lewitować,Ojciec z nieba cały w skowronkach!,całym swoim Jestestwem czeka w napięciu i krzyczy Adamie! gdzie jesteś!
    Adam z ziemi tu w ramionach się ukryłem i pada!
    a Tata z Nieba do swojej Armii do dzieła!
    .I tak to wszystko się zaczęło.
    ładna bajka?

    OdpowiedzUsuń
  15. to nasza ;)
    na nia czekalam...

    OdpowiedzUsuń
  16. biada im oboje kiedy przerwą moment lewitacji.Bóg może się na nich obrazić,i nie pośle im modelu!,bez niego oboje zaczną powoli umierać dla siebie!.Tak dzieje się w pożyciu przedmałżeńskim i promieniuje na przyszłe ich życie - nie jest istotne że zmienili partnerów!,lewitacji może już nie być nigdy!
    a przecież każda i każdy o niej śni po nocach!
    to jest tragedią tego świata,który po ludzku nigdy sam z siebie się nie odrodzi.Będą zmieniać partnerów!,będą zostawiać dzieci same jak sieroty,ba będą mordować te (ich zdaniem dziś niepotrzebne) zostanie martwa starców ziemia!,jak planeta oszalałych człekokształtnych małp.Ja nie jestem nauczycielem,ani katechetą ja piszę bajki dla dzieci! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Przedstawiles "problem" naszej egzystencji w zupelnie innym swietle zrozumienia. Dziekuje.

    OdpowiedzUsuń
  18. ech Joanno jest jeszcze wiele pytań na które ja sam szukam odpowiedzi.Ja nie proszę Boga o szczęście na ziemi,bo po ludzku logicznie rozumując,musiałbym Ojca z Nieba do czegoś zmusić!.A do czego skoro nie ma takiego czegoś tu,a to jest tam!.Każdy z nas chce być akceptowany bez zastrzeżeń!,a może być zaakceptowany całkowicie tylko przez Boga,wszak to On nas zapisał,grzech jest rzeczą (najczęściej ( nabytą za pomocą ludzi służących aniołowi ciemności (miał być prometeuszem) niosącym ogień światło na ziemię!
    Jezus też tak o sobie mówi! "przyniosłem ogień na ziemię!).Mówi też że w raju jeden mąż miał jedną żonę (nie jest powiedziane że było ich tylko dwoje w raju!) to jest metafora!,być może że Ewa zdradziła Adama z innym Adamem,lucek zakpił sobie z niej,tak i dziś się dzieje.Baby i chłopy głupieją fascynacja sobą szybko pryska - i co frustracja,no to dalej klin klinem,i co ano znów to samo!
    czyli g......

    OdpowiedzUsuń
  19. a przecież mogła!!!,niestety KK odszedł w tym w nauczaniu,a prawda jest taka że to Ewa jest najsłabszym ogniwem związku małżeńskiego!!!
    jeśli zacznie grac ciałem w pokera!,musi przegrać sromotnie,bo to Adam ma asy w rękawie!!! i może ich użyć przeciwko niej!,i Bóg mu na to pozwoli tak!,jak pozwolił Królowi Dawidowi!

    OdpowiedzUsuń
  20. lecz.. przeciez mozna byc uwaznym i nie dac sie zwiesc i oszukac.
    Komu starczy sil??

    OdpowiedzUsuń
  21. Ewa jest najsłabszym ogniwem związku ..(?)
    Hej.. jestem Ewa.

    OdpowiedzUsuń
  22. i tez cos wiem na ten temat...:(

    OdpowiedzUsuń
  23. odpowiedz sobie na pytanie = czy dwóch mężów może zyć w jednym ciele?
    mnie zdradziły ziemskie istoty,oprócz Mamy i Taty (choć Tata był twardy i w domu obrywałem za soje i cudze przewinienia!).Mam po dziurki w nosie tego świata,nie mam już nic do oddania,bo to co tu jest (nawet to z czego piszę do Ciebie) nie jest moje,a podarowane!.Mnie nigdy nie było stać na rzeczy ekstra!,zawsze była tandeta,i nadal tandeta pozostała,nawet Ty za nią wciąż światu płacisz i to drogo!
    czekam już tylko na krótki błysk Światła!
    i pa :)))

    OdpowiedzUsuń
  24. nie potrafisz odpowiedzieć na moje pytanie :p

    OdpowiedzUsuń
  25. Za jeden maly blysk Swiatla
    w niewidzacych oczach
    (och..jak ich jest wiele!)
    jest wart
    ten krzyz.

    OdpowiedzUsuń
  26. moze..
    dwoch mezow byc w tym samym ciele!

    OdpowiedzUsuń
  27. Piotrze, cóż Ci mogę powiedzieć, mówię
    przepraszam, jeśli Cię swym słowem uraziłam.
    Za naszą blogową rodzinę odmówiłam
    2 tajemnicę radosną, teraz w tym duchu
    nawiedzam ten nasz wirtualny domek
    by zostawić Wam moje najlepsze uczucia
    jakie w stanie jestem w sobie wzbudzić.
    Dziękuję Wam za wszystko Piotrze, Joasiu, Isiu.
    Dziś nie niosę Wam radosnej nowiny
    lecz zostawiam uśmiech przez łzy.Z Bogiem.

    OdpowiedzUsuń
  28. Hej.. Eme. Dziekuje ze tutaj jestes. Zycze duzo sil w tych dniach.

    OdpowiedzUsuń
  29. Eme ja się nie gniewam,ppowiem Ci że tlko raz wszedłem miedzy męża i żonę.Po awanturze miedzy moją siostrą a szwagrem,i nigdy już tego nie zrobiłem pózniej.Wszedłem nierozumnie bedąc kawalerem,zareagowałem emocjonalnie!.kidy małozonkowie są bardzo młodzi mogą jesli chcą posłuchać dobrych rad!,i tu nie moze być nią jedna osoba np. lekaż,psycholog,czy też psychiatra no i ksiądz.Zły przykład ale nie mam innego terminalnie chora osoba - do niej jest posyłana własnie taka grupa z takich specjalistów w temacie,a oni nie jedno mogli by powiedzieć.Ja jestem sam,siosry,sasiadki wszystkie huzia na juzia!,wszyskie wiedza wszystko najlepiej,gdyby były w raju to nawet raj by urzadziły po swojemy,ba nawet się przy ty pokłóciły - zawszewtedy kiedy chodzi o władzę - czy ja jestem złośliwy?
    ni se la vi
    takie jest zycie,tak jest skonstruowana psychika kobiety - bo najpiew kocha sercem,a potem
    a chłop najpier patrzy co rozum podpowie,a potem juz na całego
    i co?
    no nic tyż po dobie od losu dostanie.Jak widzisz,jak nie kijem to pałką,na lucka po ludzku nima rady,tytlko Bóg!

    OdpowiedzUsuń
  30. miało być tyż od losu po dziobie dostanie,diabła wata ta klawiatura :(

    OdpowiedzUsuń
  31. ps.chcę Wam powiedzieć jedno,warto rozmawiać,ale wtedy kiedy chcą słuchać.Unikajcie telewizji,jak najmniej!,tu na blogu krzywda Cie nie spotka,z telewizji tak,a najgorsze są własnie seriale obyczajowe.Nawet nie zdajecie sobie z tego co oglądacie,i podświadomie ładujecie sobie do głowy!.Wasz umysł potrafi zarejestrować szereg szczegółów które my chłopy nawet nie zauważamy,to własnie owe szczegóły są bardzo groźne.Składają się w grona i procetują potem Waszym zachowaniem się.Ja to odkryłem kiedy obserwowałem człowieka szkolonego w marketingu,domokrążcę,miałgadane i gadaniem zagadał Grazynę na amen,nie mając kasy,zadłuzyła się tak,że dług z synem musieliśmy długo spłacać,a syna nawet brał nadgodziny żeby go spłacić.Kupiła pościel wełnianą w firmie,która naciągała emerytów,ta sama posciel w innym sklepie kosztowała 3 razy taniej.Kto kupił i nich wtedy ten towar zapłacił za goscinę,kawcia ciacho,za towar i prowizję sprzedwacy - tak działa marketing

    OdpowiedzUsuń
  32. ps.Grażyna pamięta obraz ze studiów!,i on promieniował na całe nasze życie zabijając je powoli.Seriale TV dokonały dzieła spustoszyły i zniszczyły mój obraz,wychowanie które wyniosła z domu (tam rządziła Mama!)teraz wiesz z czym i z kim musiałem walczyć,współczuję wezyroi który ma harem :p :p :p

    OdpowiedzUsuń
  33. ech współczuję wezyrowi który ma harem!

    OdpowiedzUsuń
  34. Swiat reklamy stal sie bardzo agresywny. Niesamowite fundusze sa wydawane na nia. Z jednej strony artysci z talentem maja prace, ale na ile jest to tworcza dzialalnosc..?
    moj syn bawi sie w reklamie...

    OdpowiedzUsuń
  35. cała armia lekarzy,dziennikarzy,specjalistów inżynierów, osoby duchowne!,i grupa np.studentów na których przeprowadza się symulację.Studenci chętnie idą na taki bajer bo sobie dorabiają na bzdurki,nieświadomi tego że,to będzie procentować w przyszłości.W Izraelu państwie o małych zasobach ludzkich,kobiety były szkolone do zabijania.Młode sprawne niezależne kobiety wałczyły na frontach,długo nie wytrzymały matczyny instynkt był silniejszy.Jednak szkolenie robi swoje,niszczy zachowania naturalne dziewczyny chcącej wyjść za mąż i mieć rodzinę a w niej dzieci.Nigdy za mąż nie wyjdą,każde ich małżeństwo będzie króciutkim epizodem trwającym zaledwie miesiąc miodowy!,te kobiety będą kalekami na całe życie!.Tak działa medialny świat!,nie ma świętości -zakładają że wszytko można kupić nawet brzydotę! = sprawdzone!
    a wiesz dlaczego?,bo szokuje!.Właśnie programowanie umysłu na tym polega,wieczny szok!,taki człowiek żyje jak we śnie,wykona polecenie na jedno hasło na jedno rzucone słowo!,zabije najlepszego przyjaciela!.
    To zrobiono w okolicy w której mieszkam,czasem wydaje mi się że rozmawiam z automatami,a nie żywymi ludzmi.To zrobiono w moim domu,nie wazne co mówię i jak myślę,ważne to co milusińscy mówią,i mat wykonać!.Mam być bardziej święty niż oni sami,czyli święty niepojęty.Uczynili sobie boga tak?

    OdpowiedzUsuń
  36. Dziękuję Piotrze, że się nie gniewasz na mnie, na nas, no bo o co? nie podejmuję dyskusji, bo jestem "cieńka" ale czytam uważnie (staram się). Niekiedy nie rozumię sformułowanych myśli (nie tylko twoich)z różnych przyczyn np.braku wiedzy bądź prozaicznie z braku znaków interpunkcyjnych bo wtedy zdanie staje się nie zrozumiałe. W słowie pisanym nie widać emocji(chyba że pada słowo niecenzurowane bądź kropeczki), nie widać mimiki twarzy, gestów rąk i dlatego lepiej dyskutować bezpośrednio,bo jest większe prawdopodobieństwo zrozumienia konwersarza.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  37. to co robię staram się podać w taki sposób,jak książka.Nie mam prawa wpływać na emocje,bo one sa przeszkodą w właściwej ocenie,już ci powiedziałem na przykładzie TV,np telexspres - zwykła kataryna (bo czas antenowy za drogi),nie ma czasu na właściwą ocenę,zresztą właścicielom wcale o to nie chodzi żeby przekazać rzetelną wiedzę,chodzi o utrwalenie medialnego obrazu.A ten wygląda tak = no kanał A jest dobry,bo jest dziennik,jest szybka skondensowana informacja z kraju i ze świata,są bajeczki dla taty,osobno dla mamy i osobno dla dzieci!.No niby wszystko ok,tylko dlaczego dla każdego osobno?.Ano bo gdyby mąż zobaczył co ogląda żona!,wywalił by odbiornik TV przez okno! robiąc żonie awanturę że traci czas na pierdoły,zamiast zająć się dziećmi,a to uszyć,a to coś szydełkiem zrobić,pocerować wyhaftować,lub ugotować coś dobrego.Podobnie żona mężowi mogłaby też zarzucić że gapi się na mecz popijając piwko i chipsami zagryzając - a z tego to mu tylko brzuch rośnie (i przy akcji przeszkadza :p),lub (jak ma sat i dekoder) wciąż gapi się na gołe dziwki.Z kolei Tata siedząc przy dzieciaku i oglądając razem z nim dla nich przeznaczony program,rykiem rozzłoszczony "za moich czasów takich głupot się nie robiło,trza było się dużo uczyć żeby być kimś),i tyż wściekły trzask pusta puszka po piwie w ekran!
    teraz łapiesz? ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. jeszcze!
    na rynku medialnym szybo się połapali że jeden TV w domu,to kiepski interes,trza coś z tym zrobić,ogólno - polski kanał groźny,bo w miarę patriotyczny,ni ma jak grac na emocjach,a te stymulują do kupna zwiększając zyski koncernów.
    Wymyśli sat i mnóstwo kanałów (w tym ekstra kodowane,tylko dla dorosłych,i dla o stalowych nerwach!!!).Efekt w moim domu są dwa TV,jeden ma syn,drugi żona,a ja nie ja ma Radio Maryji i czasem sobie patrzę na TV TRAWAM przez internet.Są rodziny gdzie sa trzy a nawet cztery TV,są rodziny gdzie TV pracuje non stop,jedzą przy nim,rozmawiają przekrzykując się nawzajem i ryczący telewizor.Kiedyś byłem w takim domu,o coś mnie pytano,a ja grzecznie powiedziałem że opowiem ale wyłączcie tą syrenę bo mi przeszkadza a ryczał nie będę,bo z zasady mówię spokojnie i cicho - popatrzyli na mnie zdziwieni,no jak to TV wyłączyć,jak oni nawet przy nim zasypiają.Bez słowa z tamtad wyszedłem,bo uznałem że z nimi nie ma co gadać,bo to by było tak jak "gadał dziad do obrazu a obraz do niego ani razu".Wszelkie dyskusje w sklepach Polaków to recenzje z oglądanych programów - nosz kurna inny świat już nie istnieje = pytam jak daleko w Polsce do piekła???

    OdpowiedzUsuń
  39. tv okno na swiat.. odwrocenie uwagi od problemow i wiedzy. Jednak wydaje sie, ze komputery staly sie duza konkurencja dla martwych programow tv. Jest przeciez tutaj caly swiat i kontakt z ludzmi calej ziemi (zblizenia drugiego stopnia:)

    OdpowiedzUsuń
  40. Joanno zaraz osiwiejesz!
    temat jest nadal damsko - męski!
    wiesz że miałem propozycje (mój wiek panie nie interesował,a moje hm......:p)powiedzmy zdolności w hm.....,w kontaktach miedzy "piętrami" lub jak by powiedziała Twoja orientalna przyjaciółka pobudzanymi czakranami!,cały czas chodzi o to aby tak pobudzić drugą połowę aby aczęła lewitować.I te sprytne "babiszony" o tym się dowiedziały!.I grzecznie nie powiem zapraszały do "tańca ;)"
    i teraz wyobraż sobie,ze wymyslono bimorfy,sa to sztucznie zrobione piezokryształy,które moga pracować jako sensory.Owa (nie powiem)pięknie zbudowana niewiasta zapraszała mnie do erotycznej zabawy i czekała uzbrojona w!,w kombinezon uzbrojony w sensory,sensor reaguje na dotyk,jest mozliwość regujaciji natężenia nacisku,wibracji = czy o to chodziło?.Punkty erotogenne są rozmieszczone na całym ciele kobiety,znawcę tematu za którego się uważam (w koncu mam żonę i chciałem żeby była że mną szczęśliwa,skłonny byłem nawet popełnić grzech przciw Bogu dla niej,choć ozeniłem się z nią z!,rozsądku!)podobny kombinezon mogą sobie zamówć chłopy za odpowiedią sumę na dziś = kilkanascie tyś. dol nawet w dogodnych ratach które w krótich abcugach wykończą chłopa wbudowaną lichwą!.Czy ja świńtuszę???
    nie! ja nadal chcę pokazać Ci wirtualny świat BEST-ii!!!

    OdpowiedzUsuń
  41. Pio..mam nadzieje ze poradzisz sobe z takimi atakami. Prawde powiedziawszy jestes prowokujacy, wiec nie powinno Cie dziwic pan zainteresowanie. Jestem spokojna o Ciebie bo jestes u mnie w kieszonce chroniony, dostep innych pan zabroniony !!
    :)))

    OdpowiedzUsuń
  42. zaraz dostaniesz klapsa w tyłek!,ja chciałem ratować to co u mnie się popsuło,byłem z niektórymi szczery aż do bólu - to jest prowokacją???.Nie ma pojęcia co działo się z dziewczynkami np.12 - 18 lat!!!,kiedy pytały o!no hm......,jak to jest Tato?,a ja ok!,ale kurna wszystko za wszytko i szczerość aż do bólu!.Nie powiedziałaś o tym swojemu Tacie powiedz mi!(przecioez i tak nie wiem kim jesteś,ile masz lat,jak jestes zbudowana,jakie masz prefrencje itd,itd)ja naiwny myslałem że rozmawiam in cognito te` a te`,a g...,prawda,był wsród nas ten trzeci którego ponoć nie maw sieci!
    ot co!

    OdpowiedzUsuń
  43. ps.ten wirtualny sqrwiel wie wszystko co dzieje się w sieci net!!!
    ale mi już nic zrobić nie może,niech hakuje mam go w d.....Najwyrzej jak mnie wqrrrrrrr!
    to wykasuję wszytko!(tak jak to robiłem setki razy!) i wreszcie się nade mną Bóg zlituje i zbierze mnie hen!
    ot co!,czy ja muszę być w sieci???,czy ja muszę być na BM24,czy ja muszę być gdzie kolwiek w necie???,a po co,dla kogo,i jak Żyd zapytam,albo Semita!!! a co ja z tego będę miał???

    OdpowiedzUsuń
  44. Swiat wartosci jest odwrocony, ale nie dla wszystkich. Dla wiekszosci nie..

    OdpowiedzUsuń
  45. jestes potrzebny.. ze swoja szczeroscia i wiedza.

    OdpowiedzUsuń
  46. co Ty dziołcha pierniczysz!,jaka moja wiedza???,czyja??? a może faktycznie ja kurna !jestem szczęściarzem,i mam władzę nad Aniołami z Nieba???,jeszcze trochę i w to uwierzę! :p,aleś mnie rozbawiła! :))) idę po piefffko!,kto wie może znów bajkę napiszę ;)
    hej!

    OdpowiedzUsuń
  47. poraziło Cię ;).Brat Albert - Chmielowski przed śmiercią zazyczył sobie aby mu podano nabitą tytoniem falkę! ;),przerazona siostra zakonna podała mu ją chcąć spoelnić ostatnią wolę umierającego!.Źona na moje zdanie że niedługo chyba umrę!,odrzekła coś ty!,w taki sposób jak ghdyby,mogła mi przedłuzyć moje zycie na ziemi,choć o sekundę :p
    hej!
    zycze dobrtej nocy!

    OdpowiedzUsuń
  48. Dziś spacer był w strugach deszczu,
    wróciłam wykąpana :)teraz się suszę :)
    Roztrząsacie poważne tematy a wszystko
    dotyka wolności.Moje obserwacje to takie, że każdy dorosły człowiek robi co chce, dzieci troszeczkę pod dyktando rodziców, a młodzież rządzi się swoimi prawami.
    Nie chcę już nikogo zmieniać, nikogo nawracać, nikogo pouczać.
    Chcę siebie zmienić, siebie nawrócić i gdyby każdy ciutkę popracował nad sobą byłoby ciutkie
    lepiej nam wszystkim, w domu, w rodzinie w Polsce, na świecie. Chcieć to móc a jednak jest ciężko zmienić siebie, wygnać te demony co siedzą w człowieku. Modlitwa i praca nad sobą, aby Bogu się podobać, aby osiągnąć życie wieczne, to jest mój cel, moje motto życiowe. Dobrej nocy.

    OdpowiedzUsuń
  49. ...mój już jest inny, Eme.. podglądać w zauroczeniu życiem, co tylko da się zobaczyć, poznać, dotknąć, posmakować, odsłonić to, co zawiera w sobie tajemnicę... nie wydzierając niczemu, nikomu tego, co musi pozostać jego własne.. szanować i kochać to, co zechce być takim.. niczego nie robić na siłę.. nie zrobić już nikomu nieprzyjemności, krzywdy.. być miękka i dobra dla siebie, żeby umieć tym podzielić się.. poznawać co tylko się da, dopóki starczy czasu ... Nie wiem, czy wyrażam jasno swe myśli... ale, czy o to tutaj chodzi?? ;)) chyba tutaj wszystko może być troszkę inne i nieco dziwne.. Czuję się nawrócona - zauważ, nie bezgrzeszna, bo nijak, ale właśie nawrócona.. Chwała niech będzie Bogu za wielkie rzeczy, które mi uczynił.. Dziś czuję się wyjątkowa - wyjątkowa noc, wyjątkowe myśi z góry spadające jak gwiazdy, spokojny poranek dziękczynny, radość na odpowiedź, która czeka na mnie, smutek że jej nie ma, modlitwa.. czuję się jak czystej krwi księżniczka :** Dobranoc

    OdpowiedzUsuń
  50. Pozdrawiam czystej krwi księżniczkę :)
    Kopciuszek=Eme :(

    OdpowiedzUsuń
  51. no nie,wcale nie musicie mieć kontaktu bezpośredniego.Na blogach to jest trochę podobnie tak,jakbyś siedziała jak ksiądz w konfesjonale,słuchasz i czujesz wewnętrznie że coś jest nie tak!,i trza by dać po łapach!.I robiłaś to Ty Emme mi i słusznie!,gdybym był kobietą!,a tutaj Ty musiałabyś być spowiednikiem chłopem,reakcja Twoja wobec mnie byłaby zupełnie inna,masz rację nie jest łatwo,
    radzić w sprawach tak bardzo osobistych!.Ale ja nadal będę Ciebie i Isię i Joannę namawiał,żebyście słuchały i pomagały,a dlatego że to najczęściej dziewczynki,to najsłabsze ogniowo przyszłej rodziny szukają pomocy!.To właśnie one tak dadzą się zmanipulować (że ja dostaję zaraz cholery!!!)
    kiedy czytam że głupia małpa zakochała się w (nosz nie miała w kim) księdzu!!!.Nosz nic gorszego głupi lucek nie mógł wymyślić,mają księża sowje problemy!,każdy ma ale na swoją miarę,ale takie przypadki (jak podałem złoszczą mnie najbardziej!.Bo dobrze głupia dziewczyna wie że ks. z nią być nie może,a jeśli jej się to uda!,no to koniec z nią i z nim!,i łatka Kosciołowi Katolickiemu przypięta!!!

    OdpowiedzUsuń
  52. ps.przeginanie pały - lepiej dla niej gdyby miała 100 chłopaków! bo szuka swego niż jednego ks. zniewoliła!!!
    ot co!

    OdpowiedzUsuń
  53. święta racja Piotrze!! Bywaj zdrów na ciele i umyśle :)) Miłego dnia :***

    OdpowiedzUsuń
  54. dzieki za rację,ale wanny nie oddam,po moim trupie! :p

    OdpowiedzUsuń
  55. rebus:
    w-anna = jo-anna
    ;)))

    OdpowiedzUsuń