środa, 15 lipca 2009

Cóż nikt nikogo nie bedzie zmuszał do słuchania Radia Maryji
ja też!
ale mądra kucharka rady posłucha,i tu chłop słodki jak Na Ten Czas
słucha :),pewnie w kuchni bije w gotowaniu żonę na głowę :p
http://www.radiomaryja.pl/query.php?__s=porady+kulinarne&__a=1

tam są dla mnie łasucha takie ci specjały
takie cymesy
że szkoda próżno gadać
przygotować
i zjadać
w porę i nie w porę
oblizując dziub jęzorem !
ps.żebyście widziały go w kuchni w gustownym jak na ten czas fartuszku!
jestem przekonany że żona go tylko w ów bedzie ubierać :p

7 komentarzy:

  1. Wspaniale przepisy!!! Dziekuje Na Ten Czas gdy bede miala gosci - juz za tydzien!
    Paluchy do barszczu...hmmm..

    OdpowiedzUsuń
  2. mówiłem Ci że jest słodki :)!,nie wiem czy jest żonaty.Ale choćby i był osoba duchowną,tyż jest żonaty!.Każdy z nich ma pierścień władcy na palcu serdecznym.Mój pierścień jest w Koronie Maryji w Radiu Maryji,mój i żony!.Po kie licho chce ona mną władać?,niech zostawi to Maryji i będzie wszystko ok!
    hej!

    OdpowiedzUsuń
  3. ...Kim byl ten wylegujacy sie na kanapie mezczyzna?...

    OdpowiedzUsuń
  4. gdzie,Adam ? nie wierzę,coś mi kiedyś pisał, że jest bitka o dostęp do kompa. pewnie z nim ślub brał :p

    OdpowiedzUsuń
  5. ps. ale może mieć zdolnego psa,to wiem!
    lecz na jego miejscu,wolałby psu ustąpić miejsca przy kompie,ma solidne siekacze ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. pewnie na wczasach..
    http://www.youtube.com/watch?v=OOsgIhGg47o

    OdpowiedzUsuń