środa, 15 lipca 2009

Czekoladowe kule

okolo 20-25 st
Potrzebne produkty:
100 gr masla albo margaryny
1 dl cukru
3 dl platkow owsianych
2 lyzki kakao
1 lyzeczka cukru waniliowego
2 lyzki kawy (niekoniecznie, ale daje duzo aromatu)
recepta:
Zmieszaj wszystkie skladniki maszyna lub recznie na ciasto. Nabieraj lyzko male porcje i zrob kulki okolo 2cm srednicy (dzieci kochaja pomagac lepic kulki). Otocz na koniec w wiorkach kokosowych (albo w perlowym cukrze) . Najsmaczniejsze sa zimne. Dlatego wloz do lodowki albo do zamrazarki na okolo 1 godzine zanim zaserwujesz.

3 komentarze:

  1. U Ciebie Joasiu na słodko a ja skończyłam kwaszenie ogórków a więc dzień słodko -kwaśny :) Miłego dnia.

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja nie chcę czekolady! brzmiała dawno temu piosenka zbuntowanej nastolatki, zbuntowanego młodzieńca... więc co mi tam - a ja nie chcę czekolady, chcę by miłość dał mi Ktoś!! :)))
    a co? a nie stać mnie?? a ja Wam pokażę!!... eeeee... ale na siłę? - A po co??? :***
    wolę mandarynki i pomarańcze, pomarańcze i mandarynki ;))
    wybieram prosty fakt - kocham, jak potrafię... i żyję :)
    i czekoladowe buziaczki Wam ślę :***

    OdpowiedzUsuń