środa, 15 lipca 2009

owocnego w miłe wrażenia dnia!

p.k pisze...
epilog:
pewnie nasunęła Wam się myśl a co z tymi kobietami i chłopami,którzy nie mają ciągotek do małżeństwa.Ha!!! to jest wyższa szkoła jazdy!,Ci są wybrańcami Boga to są Aniołowie i Nauczyciele obdarzeni trzecim stopniem kamasutry!.Im ciało jest o tyle potrzebne aby mogli się swobodnie po tej biednej ziemi poruszać,co bardziej aktywni,nawet o tym zapominają że ciało fizyczne mają!.Cała ich energia witalna jest skierowana na umysł który jest tak elastyczny że łączy Niebo z ziemią,nawet ja który już nie jedno widziałem nie mam tak doskonale rozwiniętego daru jak Oni!.Cudowni ludzie,genialni twórcy!.Ci którzy rozwinęli się do trzeciego stopnia,potrafią takie sztuczki wyprawiać że łeb odpada!!!,im nawet Dobry Ojciec dał władzę nad energią!!!.Oni jeśli Bóg zechce kamienie w chleb będą zamieniać!,a wodę w wino!.Ot to jest tajemnica Ojca!,i oni nigdy nie staną po stronie lucyfera!!!.
To już ostatnia moja bajka,którą mój aniołek mi wyszeptał do ucha.Pewnie teraz golnie se ze mną piwko!,i da mi odpocząć :)))
hej!
życzę Wam aniołki miłego i owocnego w miłe wrażenia dnia! :*
http://www.youtube.com/watch?v=UjLmsdbsacs&feature=related
'May It Be' by Enya

3 komentarze:

  1. Cześć Dziubku
    ratuj ssanie mi się włączyło,spałem troszkę a Radio Maryji miałem bardzo cicho właczone (zapomniałem sobie że dziś środa) i przespałem w radiu gotowanie,a tam gotowała siostra Anioł.ludzie jaki naim!!!
    nie zdąrzyłem zapisać,bo to niam miałem przed oczami,i jeszcze se musiałem to we łbie poukładać,a mój biologiczny HDD już nie jest tak sprawny.Więc która słuchała i zapisała dajcie staremu do tej kuchni namiary ;)
    miłego dnia życzę
    hej!

    OdpowiedzUsuń
  2. Niesluchalam,ale proponuje ugotowac botwinke!

    OdpowiedzUsuń
  3. Miłego dnia, Piotrze. Też Ci nie pomogę go nie słuchałam. Ps.Kisiłam ogórki.

    OdpowiedzUsuń