wtorek, 21 lipca 2009

Friend,

please tell me what I can do
about this world I hold on to,
and keep spinning out!

I gave up sewn clothes and wore a robe,
but I noticed one day that the cloth
was well woven.
So I bought some rags,
but I still throw it elegantly
over my left shoulder.

I pulled back my sexual longings,
and now I`m greedy all day.
I worked hard at dissolving the greed,
and now I`m proud of myself.

When the mind wants
to break its link
to one thing
it still holds on to another.
Fear says: Give me symbols,
give me frozen images,
give me something to rely on.

Love and truth says:
Only give me this moment.

-Kabir-


powiedz mi co moge zrobic
dla tego swiata ktorego sie kurczowo trzymam
by nie wyrwal sie w przod!

Rozdalem moje ubrania i nosilem tylko jeden plaszcz
ale zauwazylem ktoregos dnia , ze szmatki sa dobrze tkane
Wiec kupilem troche szmatek
i zarzucam je elegancko na lewe ramie.

Powstrzymalem moja seksualna tesknote,
teraz jestem lakomy caly dzien
Ciezko pracuje zeby rozproszyc to lakomstwo,
ale teraz jestem dumny z siebie.

Kiedy umysl chce zburzyc zwiazek z jedna rzecza
zmienia ja na inna.
Strach mowi : daj mi symbole,
daj mi zamrozone obrazy,
daj mi cos na czym moge polegac.
Milosc i prawda mowi:
Daj mi tylko ten moment.

19 komentarzy:

  1. ofiara musi być!
    choc pewnie tego
    nie chciała
    sama wybrała!
    dziś w duchu pewnie
    szyje mi "buty"
    a zadowolić ją muszą
    w TV subtytuty ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. już nie ma odwrotu,Bóg zabiera ale daje w zamian!
    hej!
    ps.Tymczasowy o tym wie! i czuję!

    OdpowiedzUsuń
  3. w labiryncie czasu
    drogowskaz dla drogowskazu
    nikt pojac nie zdola
    musniecia aniola

    OdpowiedzUsuń
  4. ..ale daje wzamian.. jak dobrze ;)
    drzwi zamknięte, okno otwarte...
    można leeeeecieeeć heeeeeeeeen...
    jaaaaakkkk doooooobrzeeeee.......
    paaaaaaaa - paaaaaaaaaaaajjjjjjjjjj

    OdpowiedzUsuń
  5. .. poczułam się jak ptak
    wolna tak
    unoszona w ramionach
    Pana :)
    to nie stało się
    pierwszy raz :))
    to powraca jak piękny sen
    trwa!..

    OdpowiedzUsuń
  6. teczowy swiat
    uwieziony
    w ramionach wzruszen
    Witam!

    OdpowiedzUsuń
  7. witaj, jakaś Aś :)
    czemu ten link nie chce odpalić??
    do Tymczasowego??

    OdpowiedzUsuń
  8. a dlaczego nie zaprosicie go do siebie ;)
    cykora się dostały :p

    tak okno otwarte ale tylko dla mnie i na krótko
    cos się musi wypełnić,a wtedy ja będę już wolny całkowicie!
    ps,czasem niesiemy grab z przeszłości przez pokolenia!
    życzę dobrej nocy!
    Apel Jasnogórski a w nim moja Szefowa :*

    OdpowiedzUsuń
  9. u mnie "odpala" bezposrednio ze strony, skopiuj adres moze sie uda.

    OdpowiedzUsuń
  10. Edeczek ma swoje grono przyjaciol z babiszonami nie bedzie sie zadawal.. a ja i tak bede go wykradac :)))

    OdpowiedzUsuń
  11. udało się bez odpalania.. przeczytałam część pociągłej, pociągowej relacji ;))

    OdpowiedzUsuń
  12. Pietrek nie odchodź łajzyto - chce mi się z Tobą pogodać... nu, Pietrek - jesteeeeśśśś??

    OdpowiedzUsuń
  13. poszedł sobie do swojej Gio... :((
    a ja tęsknię na granatowo :(
    Pietrek - nie czmychaj, aj, aj, aj, aj...

    OdpowiedzUsuń
  14. przeczuwałam, że łajzyta...
    niech Tobie Skało
    Pan Bóg da dobre sny
    a pod główkę miękką
    poduszkę,
    a do uszka
    kołysankę..
    jeśi gwiazdkę z nieba chcesz - dostaniesz :)
    Dobranoc
    Wszystkim Wam - Mili, Niemili,
    Kochani i Nie za Bardzo..
    z tej i z innej bajki
    Dobranoc

    OdpowiedzUsuń
  15. ja tm wolę gitarę na babie w tym cała bieda,grac się nie da! :p

    OdpowiedzUsuń
  16. Chłopiec z gitarą byłby dla mnie parą,
    chłopca z gitarą, każda z nas chce mieć :)

    http://www.youtube.com/watch?v=H8kcPR0_tZk

    OdpowiedzUsuń