sobota, 18 lipca 2009













nosz nie wiedziałem że jestem taki sławny ;)
nawet legendy o mnie piszą :p
----------------------------------------------------------------------------------------------------
Obłocznikami, Deszczownikami, a Płaneciarzami takoż zwani. Są oni napowietrznym ludem, co chmurami włada. Mają Płanetnicy wygląd człeka postawnego, wysokiego, a umięśnionego silnie, aleć miast uszu mają oni skrzydła ptasie, w zależności od wieku: czarne, brązowe, płowe, a na starość białe. Noszą się zgrzebnie, ot koszulina skąpa i płócienne portki. Na łbach częstokroć kapelusze z wielkim pionowym szpicem noszą, coby chmury przeżgać i deszcz na pola uprawne sprowadzać, bo mus wiedzieć, że owi Płaneciarze to stworzenia dobre, ludziom życzliwe i pomocne. Rodzą się Deszczownicy z jaja bocianiego, które do kolebki podrzucone zostanie. Z jaja wykluwa się chłopczyk, boć zawsze męskiej są oni postaci, który zawszeć nad wiek dojrzały będzie, a gdy jeno dojrzeje, to skrzydła ze skroni mu zaczną wyrastać.

5 komentarzy:

  1. .. a nie mówiłam?? ;)) sama dobroć skrzydlata :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy Ty, Piotrze, przeobraziłeś się w chmurę
    przez którą przenika światło?
    i blask promieni zachodzącego słońca?
    Ta chmura ma Twoją twarz przecie :))
    no wiecie...

    OdpowiedzUsuń
  3. a wiec to Ty!!!
    pokaz mi cos jeszcze...

    OdpowiedzUsuń
  4. chciałabyś zobaczyć mojego Szefa! ;)
    mówią że złość piękności szkodzi,ale to przysłowie dotyczy Dam.Wejdź na stronę Pawła Paliwody tam po prawej jej stronie
    jest mój Wieki Szef ku obronie nam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Pawelek? Ta skromna istota?
    Wiatru mu pod skrzydla i swiatelek w tunelu!

    OdpowiedzUsuń