poniedziałek, 20 lipca 2009

jo tesz

jak zwykle satyr złośliwy
choć czasem dla Dam
bywa tkliwy
ale sercem swoim nie kupczy
polecam z warzyw
lubczyk!!!
na frasunek dobry trunek
tak Ed stwierdził
kiedy się na Damę
rozsierdził
może na frasunek
czas zmienić swój wizerunek??? ;)
ps.
Belenota ta satyrka proszę
choć pazurem w sercu grzebie!
kierowana nie do Ciebie!
pozdrawiam :)
hej!

"dla hucuła nie ma życia
jak na połoninie!
gdy go losy w doły rzucą
wnet z tęsknoty zginie
czim bo
czim bo
czimbo rutaj Dana!
czim bo
czim bo
czim bo ruuuuutakdana"
/Blogmedia 24/
Petrus, pon., 20/07/2009 - 08:44

9 komentarzy:

  1. y cwaniaro,przyznaj się podgladałaś jak pływałem ;)
    a ja wiciąż myślę o Tobie
    i w tym się głowię
    mogłabyś Muuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!
    nie mi!
    Mu!
    gdybyś tylko chciała
    chciała
    piękne chwile
    nosz qrna wujek!
    jak chcesz łapać motyle???

    OdpowiedzUsuń
  2. Chwile motyle plyna w szeregu
    lowie jak pstragi i wykladam na sprzedarz.

    OdpowiedzUsuń
  3. uwierz w to że chocbyś była brzydka jak żaba
    ba nawet taka jak ona
    brrrrrr!
    zimna!
    każda potwora znajdzie swego amatora!
    ważna kreacja!
    ważna kolacja
    ważna muzyka
    nie będzie Cię unikał
    padnie u stóp Twoich
    a potem
    kiedy światło Bóg przytłumi
    On wie On wszytko rozumie
    On będzie muuuuuuuuuuuuuuuuuu!
    szeptał
    do ucha
    a ten u Twych stóp
    będzie Go słuchał

    OdpowiedzUsuń
  4. Pio..Widze belke w Twoim Zielonym Oku!

    OdpowiedzUsuń
  5. więc jak z Tobą do boju gotowa?
    czasem
    bym musiał Ci
    na drugie ucho
    szepnąć dwa słowa
    wiec jak
    go startu gotowa!
    ok!?
    no to
    biust podciągnąć!
    kibić w talii jak osa!
    oko (o kurna zielone!)
    podmalować
    sukienkę taka że uuuuuuuuuuuuuuuFFFFFFFFF!!!!
    już nie ma siły
    i po co siatka na motyle
    sny się sprawdziły :p :p :p!!!
    ps.ja jak go zmęczysz,a chcesz
    Z Tobą zatańczę
    jak na Różańcu
    i bedę Ci cicho
    szeptał do ucha!
    co chłopa boli
    kiedy nie Jest
    a jego gest!
    w swej roli!

    OdpowiedzUsuń
  6. mam dwie zlote rybki w stawie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ewy zdjecie juz bylo.. teraz jest kolej Adama.

    OdpowiedzUsuń
  8. ech Ty hm....
    taktownie zamilczę ;)
    wciąż robisz uniki
    jednak mnie chcesz słuchać
    odwrotnie niż moja co???
    a ja już chcę być hen
    to jest mój sen!

    OdpowiedzUsuń
  9. Swit przychodzi nie za wczesnie
    akurat w sama pore.
    Dzieki , ze Tu Jestes.

    OdpowiedzUsuń