niedziela, 25 stycznia 2009

MODLITWA U PROGU DNIA


PANIE, W CISZY WSCHODZĄCEGO SŁOŃCA
PRZYCHODZĘ CIĘ BŁAGAĆ O POKÓJ, O MĄDROŚĆ, O SIŁĘ.
CHCĘ PATRZEĆ DZIŚ NA ŚWIAT OCZAMI PRZEPEŁNIONYMI MIŁOŚCIĄ,
BYĆ CIERPLIWYM, WYROZUMIAŁYM, CICHYM I MĄDRYM.
CHCĘ PATRZEĆ PONAD TO, CO JEST TYLKO POZOREM,
WIDZIEĆ TWOJE DZIECI TAK, JAK TY SAM JE WIDZISZ
I DOSTRZEGAĆ W NICH TO, CO JEST DOBRE.
DAJ MI ŻYCZLIWOŚĆ I RADOŚĆ, BY WSZYSCY,
KTÓRZY STYKAJĄ SIĘ ZE MNĄ ODCZULI TWOJĄ OBECNOŚĆ.
I NIECH BĘDĘ DLA INNYCH, CHLEBEM,
JAK TY JESTEŚ NIM DLA MNIE KAŻDEGO DNIA.

OTO JESTEM. PRAGNĘ SPEŁNIĆ TWOJĄ WOLĘ, PANIE MÓJ.
OCZYŚĆ SERCE I WARGI MOJE,
A RĘCE MOJE OBDARZ SIŁĄ I WSZYSTKIMI UMIEJĘTNOŚCIAMI,
ABYŚMY ZGODNIE ZDOŁALI WYPEŁNIĆ KAŻDE ZADANIE,
JAKIE DZISIAJ PRZED NAMI POSTAWISZ.
BŁOGOSŁAW NAM PANIE NA TEN NADCHODZĄCY DZIEŃ. AMEN

kard. Leo Suenes


Nie trzeba walczyc
o milosc ani o dobro.
Zawsze tam sa.
Ukryte pod plaszczykiem ignorancji
i zachlannosci
- ja i moje -
staja sie niewidoczne.
Sieja zamet, ze jest za malo
i dla wszystkich nie starczy.
Przebic sie przez mur zludzenia i zmylenia,
ze wolnosc i radosc
nie dla mnie
i nie dla ciebie,
bo swiat taki zly i beznajdziejny

odkryc
dziedzictwo Ojca dla Syna
zatopic sie w wdziecznosci,
i wiecznej radosci,

Wszystkim zycze.
joanna


5 komentarzy:

  1. ech
    przecież z ufnością dziecka
    wierzę w to że
    jednym słowem!
    stworzysz jeśli zechcesz
    świat nowy
    i życie nowe!
    ja wciąż na to Ojcze czekam
    wciąż gotowy!

    OdpowiedzUsuń
  2. nowy swiat?
    nowe Zycie?
    jest wlasnie dzis
    i wlasnie tu
    do odkrycia

    OdpowiedzUsuń
  3. nowe życie Joanno.Ciało takie jak moje,jak stare ubranie tylko na śmietnik się nadaje.
    Tam czeka inne może piękniejsze,które ściany przenika :).Tu czas dla dzieci :*
    życzę dobrej nocy

    OdpowiedzUsuń
  4. Przestac snic odkryc prawde i zaczac zyc. Zycie to oddech, a my w nim.
    Milych snow.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobrej nocy, niech sen was mile zaskoczy.
    Pa,pa,pa, zostawiam uśmiechy dwa :):)

    OdpowiedzUsuń