czwartek, 13 sierpnia 2009

Aktualnosci


Wstrząsający tekst w „Rzeczpospolitej” – najbardziej rzetelnym i prawdomównym polskim dzienniku – potwierdza fakt niezwykłej obłudy wielu liderów czołowych organizacji politpoprawnościowych. Kierują nimi często ludzie, którym nie zależy na dobru rzekomo chronionych mniejszości. Hołdują oni ideologii, która ma swoje korzenie w myśli Jana Jakuba Rousseau. „Szczęśliwy (dobry) dzikus” to wzór człowieczeństwa, do którego jakoby prowadzą nas krytycy cywilizacji Zachodu......

artykul Pawla Paliwody c.d.:


11 komentarzy:

  1. Weż poprawkę na Rzepę!,pisze o biednych murzynach,bo szef Niemiec tak każe,ma w d... Polaków Never Passauer właściciel wiekszxoci dzienników polskich ma swoje "niepolskie" racje!!!
    a teraz
    hej!

    OdpowiedzUsuń
  2. juz blisko prawdy.. coraz blizej :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Twojej czy mojej?
    a może jego i jej
    a może tych, a może tamtych..
    Piłat też o nią pytał - pamiętasz ;)
    chcę już Piotrowej wolności
    w całości!
    a jeszcze tyle paniki
    strachy na lachy
    po co?

    OdpowiedzUsuń
  4. Chce ludzkiej wolnosci w calosci!
    Niech sie spelni dla wszystkich.

    OdpowiedzUsuń
  5. ...a powiedz mi Aniele
    skoro wiesz o mnie wszystko
    jak będzie wyglądała ta moja wolność
    bo wiesz, że ona już jest w moich
    myślach...
    ... a może wiesz o mnie tylko to,
    co rentgen ci na tacę wyłoży...
    bajkopisarzu Boży :*

    OdpowiedzUsuń
  6. kazdy sam sobie sedzia gdy patrzysz w swoje oczy..

    OdpowiedzUsuń
  7. widzę błękit, szarość i zieloność
    przejrzystą, niezmąconą :))

    a Ty potrzebujesz porad specjalistów,
    żeby odkryli Ci moją przyszłość??

    masz dobrych przyjaciół - to skarb :*

    OdpowiedzUsuń
  8. ja dopowiem Wam na wasze pyetania,bedziesz wolna tylko wtedy,kiedy pozwolą Ci wirtualnj idioci być sobą.Jednak jest tak że masz być niewolnicą,a tylko dlatego że (chocby Joannie lub mi,lub jeszcze komuś masz coś do powiedzenia!).Jednak tak nie jest!net jest pod kontrolą absolutną,co kolwiek powiesz może być jak w sądzie uzyte przeciwko Tobie!.Ba masz klaskać uszmi że łaskawie chcą bogowie tej ziemi dać możliwość (w ukryciu dla mnie,nie dla nich znają wszystko to chcą wiedzieć o Tobie!!! = sprawdzone!!!).Chcą jak Wielki Brat mieć całkowitą władzę nad tym co robisz,moje nieśmiełe próby,abyś odzykałą wolniość ducha są niestety ograniczane,władza w sieci sięgnęła już moralnego dna!,i na to nic nie poradzisz,albo się wyłączysz z netu,albo Cię wydoją z wszystkiego co posiadasz,a co jest tylko Twoje,i wsercu ukryte!.To wałaśnie reoprezentują już spenetrowane sieci net. dostwców już nie oferują rzetelnej usługi,a kantują odbiorcę na ile mogą,wciąż jak Wielki Brat pozostając w ukryciu!.To jest niestety smutna prawda!.Ale Pan Bóg Jest!,i Jest od idiotów mocniejszy,i da im to na co zasługują!
    ps.Irenko :),Joasiu :),Eme :)
    wyluzujcie,piszcie maile do siebie!,a ten blog niech padnie na wieki!.Ja prawdę mówiąc powiedziałem już wszystko co chciałem powiedzieć!.Młodszy syn wrócił cały i zdrowy z wycieczki z Włoch,i uważam że mój czas dobiegł już końca,bedzie tylko on,ja znikam!
    hej! :*** *** ***
    - p.k -

    OdpowiedzUsuń
  9. dzieki Piotr!
    Ja tu pewnie jeszcze bede jakis czas.. wczorajsze zablokowanie bloga jest sygnalem ze brat czuwa ..jak i nocne wizyty na wlaczonym komputerze, o czym wiem. Nie mam nic do ukrycia, ale jest cos co rozumiem, ale o tym sza.. Rozsypane krople rosy w moim ogrodzie blyszcza kolorami teczy i to wszystko. Choc wiatr w polu gna. Piotr, dbaj dobrze o siebie!

    OdpowiedzUsuń
  10. cudownie, ale maile też są pod kontrolą :(( i GG i domek.. ale co tam.. przecież jestem zwykłą.. Kobietą! co tam komuś do mnie ;b

    OdpowiedzUsuń
  11. zwykla? O nieba!
    nie-zwykla!
    i z tym sie pogodzic trzeba!

    OdpowiedzUsuń