środa, 26 sierpnia 2009

otwarte drzwi

Katie Melua - It's Only Pain

4 komentarze:

  1. roku pańskiego 1978 straciłem wolność na rzecz pewnej pani ;)
    cóż taka chłopów dola
    czasem bywa słodka owa niedola
    choć pono ona przezywała męki
    dziś je mi jak ptaszek z ręki :p
    przysparza trudu chłopom hodowla
    czyż nie powinni dać nam za to "Nobla"?

    OdpowiedzUsuń
  2. a jesli zmienilbys role
    zgodzilbys sie na niewole?

    OdpowiedzUsuń
  3. czy o to chodzi, żeby jeść sobie z ręki,
    czy żeby cieszyć się sobą wzajemnie?

    OdpowiedzUsuń
  4. Irenko dobre pytanie ;)
    zadaj je pierwszej Ewie :phttp://www.sendspace.com/file/6wxt9i

    na tym linku znajdziesz faceta
    co się z Wami droczył
    patrząc bezczelnie
    bo potrafi
    "gołębiom" też w oczy
    i nie ma takej szkrzydlatej Damy
    Joanny będź Irenki
    która z czasem nie jadła
    by mi zręki ;)
    hej!
    ps.film robił syn,jest prywatną projecją!
    nie zastrzegam sobie do niego praw autorskich.Nie umiem jeszcze pod "pingwinem" robić kompresji :(,stąd ver jest oryginalna - tak jak syn ją zrobił kamerą.Ja nawet nie wiedziałem że będę grał z ptaszkami w filmie :)

    OdpowiedzUsuń