poniedziałek, 31 sierpnia 2009

z nadzieja o poranku...

Alan Parsons Project - Eye In The Sky

4 komentarze:

  1. ..poszło spać nasze Słońce
    wytchnienia miej
    najlepszy czas
    zaświeć jutro kochane
    dla każdego
    wartego..
    a dla tego nie - też
    w każdym z nas
    ok?

    OdpowiedzUsuń
  2. Jutro zerwe sliwki.. na powidla !
    mums!mniam..

    OdpowiedzUsuń
  3. uuuch to cała kuchnia bedzie w powidłach :)
    lubią pryskać po ścianach!.Witajcie Dziw-czyny :)
    piosenka lekka,łatwo się słucha tańczyć też można,ale ja zauważyłem żółte pudło,o super
    miałem kiedyś podobną.Dołożyłem pod strunę "G" jeszce jedną strunę wiolinową "E" zesrtoiłem o oktawę wyżej - bomba!!!,to był instrument klasa
    dobrego dnia życzę i jaknamniej przypalonego powidła ;)
    hej!

    OdpowiedzUsuń
  4. Na strunie G i wiolinowej E o 4 rano koncert zaczynasz...
    dodaj mi skrzydla!
    ide krecic powidla..

    OdpowiedzUsuń