poniedziałek, 24 sierpnia 2009

rozmowa z Piotrem i Isia

Anonimowy pisze...
http://www.youtube.com/watch?v=SuBKZg9eih8&fe
http://www.youtube.com/watch?v=Oj604aHLVX8&NR=1

joanna pisze...
Dziekuje. Wiele rzeczy dzieje sie za kulisami polityki. Wiele rzeczy dzieje sie pod maska ludzi. Patrzec sercem i zobaczycSluchac sercem i uslyszec...

joanna pisze...
Nie moge wejsc na strone Blogmedia.. jakis blad?

Anonimowy pisze...
"nie mogę wejść" może sprewdzają logi?(powinni!!!),nic nie dzieje sie przypadkiem,a sieć nie jest ogólnie dostępna i incognito!!!.co kolwiek robisz w sieci,a nie jest to po mysli moznowładców,jest wykasowane!.Sieć potrzebuje klakierów,i taką kiedyś bedzie :(

joanna pisze...
nie.. taka moglaby byc , ale nie bedzie!!!:)))Masz dostep do strony BM ?
Anonimowy pisze...
będzie!,wielu odchodzi.Chiny maja swój zamkniety system!,kiedyś finansowane przez kraj (zza wiekiej wody) dziś ów kraj (choć niby nadal potega gospodarcza jest krajem niewolników z wyboru)nie jest wstanie kontrolować,kraju wschodzacego słońca,ani (kiedyś wroga) Rosji!.Reakcja łańcóchowa już ruszyła,padną Stany!,padnie UE bo (dała się wpóscić w "kanał" i wreszcie Chiny,Rosja i Iran.Izrael który to wszustko kontrolował zobaczy sodomą i gomorę w ogniu,i wraz z nimi zniknie jak kamfora!
joanna pisze...
Babilon... z prochu powstales i w proch sie obrocisz.. "lecz ludzi dobrej woli jest wiecej i mocno wierze w to, ze ten swiat nie zginie dzieki nim!" Witam!

joanna pisze...
Kazdy wybor ma konsekwencje. Cena zaklamania jak i wolnosci jest ogromna bo trzeba przeplacic "zyciem"... kazdy ma swoj udzial w takim rozwoju spraw. Kazdy jest w stanie sam wzniesc sie ponad ciemnosci. Po to tu jestesmy.

Isia pisze...
Joanna, Piotr - dzień dobry :))świat będzie - piękniejszy niż dziś i przedtem.. a dzisiaj tyle do przeżycia w każdej niewymownie cudownej chwili.. tyle do odkrycia..Miłego dnia :**

joanna pisze...
a gdy stawiasz kroki czuj ziemie pod stopamia gdy trzymasz glowe to hen!! ponad chmurami!Milego dnia :***

Anonimowy pisze...
świat stoi na krawędzi bankructwa!,ludzie zadłużeni po uszy!,ziemia zatruta i zaśmiecona.Czas istnieje dla fizyko-chemicznych ciał,one już na tej ziemi nie przeżyją bo ruszyły coś co było tajemnicą Boga,zamienią ziemię albo w garstkę popiołów (a przeddtem zniszczą wszystkie gatunki zwierząt Bożych,jakimi były!!!.Bóg dał ludzkości władzę nad roslinami,nad swoimi zwierzętami warunkowo!,a co zrobił człowiek?,a co uczynił dobrego ludziom pieszczoszek tej ziemi Izrael?,czy jest jeszcze nieboraczkiem w oczach Boga?,a może już jak sam Bóg?,i tak jest niestety,mają Żydzi jak szatan władzę na ziemi,i na niej pozotaną na wieki!

joanna pisze...
lecz... ludzi dobrej woli jest wiecej!!! Na calej ziemi, w kazdym miejscu, w ciszy serca. Pieniadz to papier - iluzja wladzy, jest wielu co nie da sie sprzedac.
...
Katecheza:
Kazdy czuje, ze zycie to cos wiecej niz fizyczna i materialna niewygoda i ograniczenie. Kazdy czuje, ze ma prawo w tym zyciu do szczescia. Wszystko tez w kazdym dniu sie dostaje, by to szczescie odnalezc. Nie w rzeczach materialnych, ktore maja nad nim wladze, nie w posiadaniu i akumulowaniu jeszcze wiecej... Bo przemijajace pragnienia rodza nowe, gdy sa zaspokojone. Czlowiek nigdy tej pustki pragnieniem nie ugasi, bo stracil cos innego i moze jedynie znalezc tam gdzie stracil - w glebi swego serca. Nic wiecej nie trzeba. Tylko tyle i az tyle.
Niech sie spelni dla wszystkich.

9 komentarzy:

  1. http://www.piotrek.mmg.com.pl/index2.php
    wejdź tu i pomyśl co mozesz dla niego zrobić! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. no co się czepia :p.Ja to mogę ;),w realu micholowi i urbanowi w symultance dzioby bym obił :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. ..to Ty.. o nas?
    chyba wrócę do siebie
    a stąd nie odejdę
    to tam, to tu
    to tu, to tam
    i jeszcze hen
    tylko z Tobą..
    inaczej nie byłabym sobą..

    OdpowiedzUsuń
  4. spóźniłam się nieco
    a Ty wiesz
    że od tamtych
    pierwszych chwil
    szłam do Ciebie
    sercem
    teraz duszą jestem
    przyjdzie czas
    wypełni się
    przeznaczenie

    OdpowiedzUsuń
  5. Irenko pamiętaj że ja też jak Ty jestem tylko słabym stworzeniem!,nie chcę władzy = mam jej po dziurki w nosie!.Moja rola to = drogowskaz i nic więcej! nad to!.Bo choć czasem jest mi "Dane"
    Jezus Jest!
    "choć gersznym,wybacz! :)"
    ale On Jest Moim do końca
    Panem

    OdpowiedzUsuń
  6. ps.nigdy ponad to
    tylko jak struchlały słup soli
    a tak by chciało
    normalnie kochać
    i tak bardzo boli!
    i wciąż muszę wracać
    choć nie chcę (przecież to wiesz)
    bo tu płacz
    a tam hen!
    radosci pieśń

    OdpowiedzUsuń
  7. ps.może nie wszytko rozumiesz
    słowa są puste
    ani smaku
    ani zapachu
    i nic choćbyś chciała
    i mogą przekazać
    ufaj nie mi
    lecz Jemu jak mnie lubisz!
    a On da Ci to
    czego ja dać Ci nie potrafiłem
    i daj sobie w tym czas!
    bo o to Cię
    prosiłem! :*

    OdpowiedzUsuń
  8. ps2.
    jeszcze
    nic nie jest proste w słów przekazie
    nie da się
    no nie da się cholera choćbym chciał
    bo ja jestem jak Ty
    tylko stworzeniem
    czasem drogowskazem
    heeeeeee!
    a czasem marzeniem :*
    a czasem piosenką
    czasem iskrą
    jak błysk i koniec
    czasem przytulanką
    a czasem partnerem do tańca i?
    Różańca!

    OdpowiedzUsuń