niedziela, 23 sierpnia 2009

Bridge Over Troubled Water

40 komentarzy:

  1. http://www.youtube.com/watch?v=SuBKZg9eih8&fe
    http://www.youtube.com/watch?v=Oj604aHLVX8&NR=1

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziekuje.
    Wiele rzeczy dzieje sie za kulisami polityki. Wiele rzeczy dzieje sie pod maska ludzi.
    Patrzec sercem i zobaczyc
    Sluchac sercem i uslyszec...

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie moge wejsc na strone Blogmedia.. jakis blad?

    OdpowiedzUsuń
  4. "nie mogę wejść" może sprewdzają logi?(powinni!!!),nic nie dzieje sie przypadkiem,a sieć nie jest ogólnie dostępna i incognito!!!.co kolwiek robisz w sieci,a nie jest to po mysli moznowładców,jest wykasowane!.Sieć potrzebuje klakierów,i taką kiedyś bedzie :(

    OdpowiedzUsuń
  5. nie.. taka moglaby byc , ale nie bedzie!!!
    :)))
    Masz dostep do strony BM ?

    OdpowiedzUsuń
  6. będzie!,wielu odchodzi.Chiny maja swój zamkniety system!,kiedyś finansowane przez kraj (zza wiekiej wody) dziś ów kraj (choć niby nadal potega gospodarcza jest krajem niewolników z wyboru)nie jest wstanie kontrolować,kraju wschodzacego słońca,ani (kiedyś wroga) Rosji!.Reakcja łańcóchowa już ruszyła,padną Stany!,padnie UE
    bo (dała się wpóscić w "kanał" i wreszcie Chiny,Rosja i Iran.Izrael który to wszustko kontrolował zobaczy sodomą i gomorę w ogniu,i wraz z nimi zniknie jak kamfora!

    OdpowiedzUsuń
  7. Babilon... z prochu powstales i w proch sie obrocisz.. "lecz ludzi dobrej woli jest wiecej i mocno wierze w to, ze ten swiat nie zginie dzieki nim!" Witam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Kazdy wybor ma konsekwencje. Cena zaklamania jak i wolnosci jest ogromna bo trzeba przeplacic "zyciem"... kazdy ma swoj udzial w takim rozwoju spraw. Kazdy jest w stanie sam wzniesc sie ponad ciemnosci. Po to tu jestesmy.

    OdpowiedzUsuń
  9. Joanna, Piotr - dzień dobry :))
    świat będzie - piękniejszy niż dziś i przedtem.. a dzisiaj tyle do przeżycia w każdej niewymownie cudownej chwili..
    tyle do odkrycia..
    Miłego dnia :**

    OdpowiedzUsuń
  10. a gdy stawiasz kroki czuj ziemie pod stopami
    a gdy trzymasz glowe to hen!! ponad chmurami!
    Milego dnia :***

    OdpowiedzUsuń
  11. świat stoi na krawędzi bankructwa!,ludzie zadłużeni po uszy!,ziemia zatruta i zaśmiecona.Czas istnieje dla fizyko-chemicznych ciał,one już na tej ziemi nie przeżyją bo ruszyły coś co było tajemnicą Boga,zamienią ziemię albo w garstkę popiołów (a przeddtem zniszczą wszystkie gatunki zwierząt Bożych,jakimi były!!!.Bóg dał ludzkości władzę nad roslinami,nad swoimi zwierzętami warunkowo!,a co zrobił człowiek?,a co uczynił dobrego ludziom pieszczoszek tej ziemi Izrael?,czy jest jeszcze nieboraczkiem w oczach Boga?,a może już jak sam Bóg?,i tak jest niestety,mają Żydzi jak szatan władzę na ziemi,i na niej pozotaną na wieki!

    OdpowiedzUsuń
  12. lecz... ludzi dobrej woli jest wiecej!!!
    Na calej ziemi, w kazdym miejscu, w ciszy serca.
    Pieniadz to papier - iluzja wladzy, jest wielu co nie da sie sprzedac.

    OdpowiedzUsuń
  13. Katecheza:
    Kazdy czuje, ze zycie to cos wiecej niz fizyczna i materialna niewygoda i ograniczenie. Kazdy czuje, ze ma prawo w tym zyciu do szczescia. Wszystko tez w kazdym dniu sie dostaje, by to szczescie odnalezc. Nie w rzeczach materialnych, ktore maja nad nim wladze, nie w posiadaniu i akumulowaniu jeszcze wiecej... Bo przemijajace pragnienia rodza nowe, gdy sa zaspokojone. Nigdy tej pustki i pragnienia nie ugasi, bo stracil cos innego i moze jedynie znalezc tam gdzie stracil - w glebi swego serca. Nic wiecej nie trzeba. Tylko tyle i az tyle.
    Niech sie spelni dla wszystkich.

    OdpowiedzUsuń
  14. ech czego tu się bać?,ja tu niczego(oprócz bólu :().Syn Boży obiecał Faustynie że gotów jest stworzyć nowy świat tylko dla niej.Czyż nie może zabrać nam naszysch ciał i dać na nowe?.Przecież stworzył energię i wciąż ją kontroluje,cały czas jest przemiana jej w masę pan Albert o tym pisał i to udowodnił.To naród wybrany,odrzucił Wybranka!,nie odwrotnie!.To naród wybrany stowrzył lichwę i piekło na ziemi!,niepohamowany biznes nad którym już sam nie panuje!.Będą mieli to co chcieli,przecież mówiłem Wam że karą,jest pozostawienie w wyborze drogi,w swojej zarozumiałej głupocie będą pili to co nawarzyli.Ilu mieli proroków wśród swoich?,ile razy doznawali przebaczenia.Palą menory!,dziś już im one nie pomogą,bo choć oświetlają,ci drogi prawdziwej nie widzą!

    OdpowiedzUsuń
  15. Hej..wiesz przeciez: "Wszechmogacy dobry Boze.."
    Wiec jest mozliwe, wiec wszystko jest mozliwe bo w dobrych rekach. O ile czlowiek ma wiare i na codzien kontakt ze Zrodlem. Ciemnoscia jest niewiedza odrzucenie swiatla jest najwieksza ciemnoscia.

    OdpowiedzUsuń
  16. wiesz dlaczego upadło imperium rzymskie?,bo dało się przekupić.Cezar był władcą pieniądza!,za drobne (jego zdaniem "łaski")przyjmował kosztowne prezenty = tak działa polityka,od wieków.Nie ma takiej władzy na świecie która jest nieprzekupna!,nie ma!.Nie ma takiej władzy na świecie która chciała by słuzyć!,moznowładcom igdy to nie pryszło do głowy.A jednak przyszedł ktoś na ziemię i pokazał że służąc można mieć władzę!,i gdyby to pieszczoszek tego świata zrozumiał,zobaczyłby że wszyscy służą wszystkim,i Bóg im błogosławi!.Ot Paradoks Pana Boga :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ps.kiedyś Ci pisałem że cały wszechświat ma postać kuli,na zwenątrz niej Jest Królestwo Boga,On może wejść do wszech.który stworzył,nikt stąd tamwejść żywy nie może (jesli On tego nie zechce).Św.Jan widział tamten świat,i nawet próbował go opisać - lecz brakło mu słów.Penie nie mógł zrozumieć że,tam ludzie tworzą co jest im potrzebne (bo znają Plan Boży!).Jest też opisana walka,na niebie i szatan stracony na ziemię,ma władzę ale wewnątrz,i choćby dał ludziom tu wszystko,całą władzę nigdzie przed Bogiem ukryć się nie może!,on i jego ludzie!.Bądą oni ograniczani aż do raju który stworzyli,i to bedzie śmierc druga!,to bedzie dla nich wieczne konanie.A tam znów się cytuję - wiesz już o co chodzi,ciał,jakichkolwiek nigdy nie dostaną!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie ma takiej władzy na świecie która jest nieprzekupna!,nie ma!....
    Jest
    JEST!!!!
    Pozorna wladza jest przekupna, pozorne zycie w swiecie iluzji, z iluzoryczna wladza na chwile..
    Tylko tyle... ludzie cmy i ludzie motyle.
    I my mirakiel w srodku dnia
    Ty o tym wiesz
    I o tym wiem ja...
    :*** bez slow.

    OdpowiedzUsuń
  19. :* * *
    jest jeszcze mniredzy nami KTOŚ!,i mówił że "dość ma dień swojej biedy",a On wie dlaczego,kto komu,i kiedy ;)
    dałem linka do "Piotra" zobacz co możesz zrobić dla niego!,choć przyznamszczerze że gówniana gazeta i der dziennik mnie też g..
    obchodzą.A tylko on i jego walka!!!
    hej! :*

    OdpowiedzUsuń
  20. linka do "Piotra" ...
    gdzie? nie widze:*

    OdpowiedzUsuń
  21. ps.na placyk do gołębi już nie będę
    chodził,przegonił mnie z tamtąd jeden co tam w realu piwko z kumplami piwko chlapie!.Śmierdzące rury wydechowe samochodów dostawczych mu nie przeszkadzają,ale moje ptaki i ja tak!.Będzie miał świat jaki zbudował,ja z moimi ptaszkamichce hen!

    OdpowiedzUsuń
  22. jak Cie porwac?
    na siatke motyla?

    OdpowiedzUsuń
  23. porwać? przecież mnie masz :),a nawet gdyby ;),to co mi zrobisz jak mnie złapiesz :p,ani ugryźć ani zjeść = mieszanka krwi i stali!

    OdpowiedzUsuń
  24. mam?
    nie widze...i piosenke nie slysze i ciepla nie czuje..!

    OdpowiedzUsuń
  25. gdybyś mnie zobaczyła w realu,wiałabyś aż by się za Tobą kurzyło,wiesz kto to był Qasimodo?.Różnica między nim a mną -taka że ja mam jeszcze dwoje oczu,jedno u nasady nosa :p,śpiewać nie śpiewam (kiedyś tak) a ciepło cóż musisz się nauczyć wchodzić w "rezonans",bywają takie przypadki.
    Zapytaj Twojej skośnookiej o mnichów z Tybetu,opowie Ci rzeczy o których europejczykom się nie śniło.Niektórzy z Lam-ów potrafią pędzić z szybkością pędzącego samochodu,prawie unosząc się w powietrzu.Porozumiewają się w sposób podobny telepatii,przekazują sobie energię.Takie umiejętności posiadali kiedyś wszyscy ludzie,ale hołdowali swoim wadom,i stopniowo owe cuda zanikały.Rezonans bywa wśród bliźniąt,jeśli jedno źle się czuje,drugie też odbiera stres.Czytaj Stary Testament,doczytasz się jaką ogromną mocą dysponował kiedyś człowiek - to Pan Bóg zarządza naszymi mocami witalnymi,On Jest Życiem,daje jak Chce.Fizyka ciał opisuje ich właściwości,opisuje energię ale nie potrafi opisać Bożego działania - Chińczycy nazywają ja Ki,Hindus "kundalini",ale obaj się mylą bo Życie przychodzi spoza widzialnego
    fizyko-chemicznego świata.
    hej

    OdpowiedzUsuń
  26. dzieki to bylo proste! ze sama na to nie wpadlam!
    wchodzic w rezonans,pedzic z predkoscia samochodu,telepatia...
    :(((
    ps. zwiazales mnie w supel

    OdpowiedzUsuń
  27. chyba juz sie nie rozplacze..

    OdpowiedzUsuń
  28. dobrze!
    rodzą się dzieci różnymi z wadami,wsród nich z Zespołem Downa.
    Miałem kontakt z takimi osobami,to są Anioły,choć słabo rozumieją co się wokół nich dzieje (świat też ich słabo rozumie) jednak potrafią bardzo szybko wchodzić w "rezonans" z osobą która okaże im trochę sympatii.One rodzą się często w małżeństwach już w podeszłym wieku.Dzieci te przez całe swoje (niestety krótkie życie)dadzą swoim jestestwem wiele radosci swoim rodzicom (choć ci czasem w duchu przeklinają swój los).Ktoś kto ma owe "trzecie oko"
    błyskawicznie odbiera ich ciepło,akceptację,podziw - nikt mi nie dał (poza Mamą i Tatą) tyle ciepła co ta istota!!!.Wibij sobie to do głowy że,nie rozum,a serce!.Choć Pan Bóg czeka na miłość sercem (jak Matka) chce rozumnego wyboru,i dlatego "rezonans" zNim jest tak trudny!

    OdpowiedzUsuń
  29. ps.wszystkie żeście się dziwiły że ja się w tym świecie "duszę" no bo tak jest.Mają mnie za naiwniaka,durnia - a moze nawet za idiotę.Bo niby do mnie - potrafisz to i tamto - a kasy za to nie bierzesz,a po cholerę mi,jak ona jest mi potrzebna na! np. ziarno dla ptaków,i tylko na dziś - bo jutro niepewne,albo na jakieś tam elektroniczne klamory
    (które jak się cóś nie uda wywalę w kąt),albo na Radio Maryji,albo na,bułkę dla głodnego jeśli znajdzie się w mojej przestrzeni,cóś mi się zdaje że ja mam też zespół Downa :p

    OdpowiedzUsuń
  30. ps.ale się cieszę wow!,mam już skrzydlatego kumpla!!!,he!he! pewnie to samiczka gołębia przyszła
    :)))))))))))))))))))))))))))))
    jutro pewnie będzie wsród ptaków III wojna światowa ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. rezonans...................
    Dzieki Serce.

    OdpowiedzUsuń
  32. Joanno zawsze masz wybór,choć wybór wiele kosztuje.Jeśli możesz bywaj wśród dzieci.To jest pierwsza
    lekcja "rezonansu"!!!.Dlaczego?.Starszy syn przyjechał z wnuczkami,może nawet nie wie o tym a obudził ojca do życia.A zrobił to jego niespełna dwuletni ukochany synuś.On jest moim (jednym z dwóch) mądrym synem,ale jego synuś bije go na głowę :))).Kiedy Adam (mój syn) dojdzie do moich lat,powie samokrytycznie to samo co ja! :)

    OdpowiedzUsuń
  33. dzieci maja dzieci...niech beda szczesliwe i spelnione na tym jeszcze dzisiaj dziwnym i nieludzkim swiecie, ale jutro...moze?

    OdpowiedzUsuń
  34. przed chwilą sprzeczka:
    pytanie z telewizorni (jakiś,konkurs który ogląda mój baiszon) na ile wyspach leży Sztokholm (ponoć tego uczą piątoklasistów w polskiej szkole,a może unijnej :p) ja nie wiem,żona wie,bo jej powiedzieli.Ale nie wie dlaczego wybuchło Powstanie Warszawskie,piątoklasista z polskiej szkoły też pewnie nie!

    OdpowiedzUsuń
  35. oj... dawno nie ogladalam tv.. to okienko mi zastepuje wolny czas i czas pracy... chociaz ostatnio wciaz wola mnie slonce i ogrodek.. a tego domu chyba nigdy nie zduduja ,ale coz kreska do kreski az bedzie niebieski.. :)

    OdpowiedzUsuń
  36. ten dom już przed był zbudowany,Ty,Irenka,Eme,Wiesiek,Franek,Fym,Marylka
    i wielu innych i na końcu nieskromny ja,jestesmy tylko małym fragmentem "OBRAZU" który widzi Bóg,każdy ma czas,miejsce i relacje.Każdy jest mistrzem ale też uczniem.I kiedy jest z Nim,nigdy naprawdę nie jest sobą!
    czy to jest tak trudne do zrozumienia ???,usmiechnij się i rób swoje!!!

    OdpowiedzUsuń
  37. ps.niech szlag trafi cholerne w kompie sensory,znów mi zjadły litery,miało być Fym a nie Fyr :(

    OdpowiedzUsuń
  38. wszystko jest ok.. lubie tylko Ciebie "sluchac". To tak jakbys w slowa ubieral obraz widziany i dobrze znany.
    :)

    OdpowiedzUsuń
  39. lubiłam
    tylko słuchać lubiłam
    nic więcej
    teraz wszystko
    a pozostało
    wspomnienie ciepła
    dłoni

    OdpowiedzUsuń