poniedziałek, 17 sierpnia 2009

Gwiazdo Zaranna


prowadz mnie
w ogrody z roz
dolo
i niedolo
w zyciodajne
lany zboz
chleb
lamany z sola
.

Joanna
Jacek Jarecki, pon., 17/08/2009 - 07:25
droga prowadzi
czarny kłąb
mrozem rżniętej
poznamy
syberii
wszędzie
plac czerwony
sie juszy
skrzydło wronie
manhatanu
albo betlejem
naciągnięte
na uszy i oczy
jak czapka
z wilczych serc
szyta
ruszajmy
............
Jacek
joanna, pon., 17/08/2009 - 10:06
droga prowadzi
lecz..
kto jest sterem?
kto dzis slepcem?
a kto bohaterem?
umiesz chwycic lejce?
znalezc waska droge?
wiary w Tobie
nie ma
wiec Ci
nie pomoge..
joanna

http://amazoniawweekend.blogspot.com
Only Time - Enya
http://www.youtube.com/watch?v=JGXZU1AHi8U&feature=related

4 komentarze:

  1. Ty Joanno jesteś Adminem bologa,masz wirtualnych przyjaciół i możesz stowrzyć coś,pieknego.Wiem że Ed też tu zagląda,są bierni i aktywni obserwatorzy!.Możecie razem zbudować piękny i czysty "POKÓJ" gdzie w cichej przyjaciół rozmowie,zbudujecie coś nowego czytego,bez (walki,bez przepychanek) gdzie każdy będzie rozwijał myśl kogoś,kogo bardzo lubi,jak brata siostrę.Za kogo gotóow oddać nawet (jeśli trzeba-życie!!!).Ja pewnie nigdy w realu Was już nie zobaczę,tracę siły bardzo szybko i....Jeden Bóg wie,kiedy zamilknę.Ale Ty możesz ja to wiem!
    hej!

    OdpowiedzUsuń
  2. to sie robi samo tutaj.. codzien. Dzieki.. jak Cie mam zatrzymac...!!!!!!!!!!!!!!!!!!?

    OdpowiedzUsuń
  3. Joanno nie zatrzymuj,bo tak naprawdę ja nie wiem juz co mógłbym zrobić.Czerpię tylko z "pereł" które o poranku zebrałłem (Bogu na Chwałę),Mistrz już pewnie wiecej mi nie da!,On chce Was w każdym calu.Ja hen tam!,jesli mi głupotę przebaczy,Was wezmę z Jego pomocą pod rękę.A wtedy zobaczysz "TANIEC" nie z tej ziemi,i będziesz jak skowronek wysoko och!,jak "znikający punkt - ale nie Kazana :p".I bedziesz śpieqać Panno Pszeniczna! (jedna z ulubionych moich piuosenek),i będziesz na Górze Tabor obok!.A Pan rozpromieni nad Tobą sowje oblicze,bo na Ciebie jak ja!
    Liczył!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. ..coz ja moge bez Ciebie..
    coz ja moge bez Niego??

    OdpowiedzUsuń