środa, 19 sierpnia 2009

lekcja fruwania...

bo zycie
to taka gra
w zielone..
bitwa na szachownicy dnia
o Ciebie tocza walke
czarne
i biale konie
slepiec podpiera slepca
tanczac wesolo!....
głowy do góry!!!,
i bystro patrzeć w koło!...
-j-

Petrus
o mnie ?
konie?
raczej wykształcone baby
serwują via-grę
chcąc poszerzyć
swe wydumane badania :p
ale ja "gringo"
mam uzdę w dłoni
i
na sto "klaczy"
i na sto "koni"
i żadna i on się nie
obroni
bo to ja mam uzdę
i lejce w ręce
więc która?
który?
do ujeżdżania w kolejce :p
bo to ja
choć chciałbym kochać
nie będąc katem
czasem no kurna muszę
przyłożyć batem

-j-
bat na dusze
lzy
osusze

http://www.youtube.com/watch?v=C_-eWpF4Atg&NR=1
GOING NORTH - THE BEST HIGH SPEED CAMERA

2 komentarze:

  1. Witaj Dżowanno :)
    net odetchnie z ulgą
    bat złamany
    wędzidło i lejce przerobiłem
    na pasek do portek
    pomyślałem sobie
    sen to tylko mara
    a ja "Ptasiek" widzałaś film?
    i czas mi w realu
    polatać :)))
    hej!

    OdpowiedzUsuń
  2. uwazaj na chmurne obloki
    na barwne motyle nie zwazaj
    i nie za wysoko
    choc masz sokole oko!
    Milego dnia!
    :)))
    hej!

    OdpowiedzUsuń