wtorek, 18 sierpnia 2009

wez mnie ze soba...

Piotr:
spadochoniarzy?, spoko oni spadają!, groźniejsi komandosi oni zabijają!. Twoja skośnooka "kumpela" pewnie wie kto to "ninja" i też co to "jujitsu" ja też. Wolę moje ptaszki, i gołabki i wróbelki!. Moja Mamusia marzyła (kiedy miałem 10-15 lat) żebym został leśnikiem (jak blisko jest prawdy dziś), pal licho władzę, ale żeby choć gajowym zostać :). Ogrodziłbym mój gaj od szalejącego miasta podwójnym ogrodzeniem kolczastym! (z jednym bokiem otwartym tylko na las!), żeby żadne dwunogie bydlę tam nie weszło i budowało raju po swojemu!. A ja miałbym tam swoje zwierzęta, one by mnie znały i ja je!. Ponazywałbym je imionami tak, jak kiedyś pierwszy Adam na ziemi, nie gryzły by się miedzy sobą jak to robią ludzie, nawet węże i żmije spały by ze mną, nie czyniąc mi krzywdy. Byłby inny świat!, a ja znałbym jak św.Franciszek mowę ptaków i zwierząt.Taki kiedyś był świat, i taki kiedyś Dobry Pan Bóg dla nas uczyni spowrotem. A skąd wiesz czy kiedyś ludzie nie latali?. Gdzieś czytałem że 100 000 lat temu latali na deskach, a wykorzystywali energię wzrostową roślin, licho wie jak to robili, i czy wogóle to prawda. Ale taka deska to by było coś fajnego :))). Mi to się czasem śni że latam, ale to tylko sen :(

miłego popołudnia Joanno!

hej!
Thailand Tiger Temple

12 komentarzy:

  1. no tak małe kotki :).Ale po co szukac daleko H.A.Gucwińscy potrafili podobnie oswajać.Mięsożerne stworzenia wcale nie muszą jadać mięsa.Podobnie jest z roślinożernymi.Gołębie i wróble na placyku jadają skórki z kiełbasy,pewnie gdybym im przyniósł kurczaka z rożna też by go zjadły.Trochę kiedyś czytałem
    o tym że,przewód pokarmowy jest elastyczny w działaniu!,po jakimś czasie treningu będzie trawił podobnie jak np. żołądek kozy.A koza potrafi nawet celulozę strawić ;).Ale zwierzaki w niewoli,łatwiej oswoić - głód jest nauczycielem.Na wolności są przekorne jak dzieci,i mogą zjeśc nauczyciela :p

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy wolnosc musi byc zwiazana z przekora? Czy poznananie nie jest zwiazane z porzuceniem utartych i znanych schematow dzialania?

    OdpowiedzUsuń
  3. odpowiem pytaniem na pytanie (choć odpowiedź jest powyżej),więc czy przekora u malutkich dzieci (płci obojga) ich wolność wspiera?.A zwierzątka w niewoli w cyrku pokazują sztuczki ku uciesze gawiedzi,nie pokazują podobnych na wolności
    .Zwierzęta jak twierdził św.Franciszek są młodszymi braćmi (w stworzeniu),kto wie jaką rolę w Raju powierzył nam Dobry Bóg w stosunku do swoich zwierząt ;).A popatrz w koło,zwierzaki mają tylko instynkt samozachowawczy,który człowiek rozumny!!!,już dawno utracił,w mojej hierarchii stworzenia,nawet z rośliną równać się nie może!

    OdpowiedzUsuń
  4. A wiec poznanie jest zwiazane z porzuceniem..i z bladzeniem, lecz jak wrocic do zrodla i podstaw samozachowawczych, ktory czlowiek juz dawno utracil??

    OdpowiedzUsuń
  5. jak wrócić?,ano trza być w ciszy na diecie ;).Masz szansę młodszych braci nie jadasz (one to czują!),one z czasem
    pokażą Ci "źródło"!,nauczą modlitwy wdzięczności.Gdzieś czytałem że zwierzętami opiekuje się Anioł no i powiniśmy my.często jednak to one ratują nam życie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. tak jak czlowiek czlowiekowi.. przynajmniej daje wielokrotnie szanse, az sie calowicie odwroci i przestanie sluchac.
    Dzieki :))

    OdpowiedzUsuń
  7. wyobraź sobie że np.kiedyś człowiek miał słuch jak nietoperz,wrozk jak sokół,zręczność małpki i posiadał sztukę pływania i odychania jak delfin!.Wszystko to utracił bo chciał władać,a nie służyć.Dziś ledwo widzi,słyszy bo łomot coraz większy,skacze jak małpa w hip-hopie,daje czadu w rocku jak piłą tarczowa i młot pneumatyczny.Produkuje środki (leki) o których hitlerowi się nie śniło,bomba z opóźnionym zapłonem GMO,zabije go,bo tylko jesć potrafi i robić pod siebie jak niemowlak,i nawet nie wie dlaczego i po co żyje!.
    Ba dziwi się że ci(jeszce całkiem nie struci techologiami) mają go za durnia!.Architekci tego świata już wiedzą,że przegrali,stąd żyją i używają ile się da,nie licząc się z nikim i z niczym.Dla nich życie po,nie istnieje,i tu przegrali po raz drugi.Umrą ale ciała po już nie dostaną,bedą chcieli jeść i pić,ale nie bedą mieli ust,i żołądka żeby go napełnić,bedą chcieli się łajdaczyć,ale czym :p :p :p.
    Dziś znów z uporem babina chciała mi oferować via-grę,jakaś dr.XXX,pewnie zamiast ust tyż mo pindę! ;)
    hej!

    OdpowiedzUsuń
  8. och.. Pietrek, Pietrek !!
    :999

    OdpowiedzUsuń
  9. co och!,Tobie się tylko wydaje że jesteś wolna,że wszystko jest ok!,że trzymasz rekę na pulsie.Ta tytułowana idiotka myśli że mnie kontroluje,akurat jest na opak :p.Chcąc nie chcą udowadnia wszystkie przezemnie wysunięte tezy!.Ech kobiety,dać Wam władzę nad sobą,to przwrócicie świat do góry nogami!.Tak jak to zrobiła exmadonna,nie wiadomo czy chłop czy baba,dla mnie wiedźma i tyle.Och,między tymi dwoje w Obliczu Boga każda "gra" jest błogosławieństwem,tyle razy o tym pisałem!,i nic nie rozumieją.Chłop który nosi portki i w portkach cóś jeszce oprócz tyłka ma!,daje SŁOWO! tylko raz!,i nie cofnie go nigdy,z babami jest jednak inaczej - i nic na to nie poradzisz.Na ich głupocie ukonstytuowanej przez Semitów,świat wyleciał z Raju,i na ich głupocie skończy w piekle,bo mogą kręcić "szyjkami" jak chcą,i zawsze płakać będą!,szyjkami miały służyć!
    koniec!,kropka!
    i basta!
    życzę dobrej nocy! :*

    OdpowiedzUsuń
  10. ..zeby to wszystko bylo takie proste..jak jest!
    Milych snow !:*

    OdpowiedzUsuń
  11. ta akurat bedę spał ;),mam na kompie elektronikę,a radio w kawałkach :p.Jest proste,wszystko musi wrócić do źródła.
    Owo jabłko Ewy i Adama to oni sami!.
    I jeśli Bóg miedzy nimi,pasują do siebie tak jak dwie czyste szklane szybki połoączone kropelką wody = sprawdź i spróbuj je oderwać od siebie!.Widzisz jakie to jest proste :p.
    ps.a teraz muszę pomedytować,jak owe kawałki elektroniki połączyć z sobą żeby było ok!.Jakiś kretyn zapodał mojego maila w świecie,no i masz jestem sławny na cały świat,wszystkie baby na mnie "lecą" :,i z Stanów,i z Chin,i z Niemiec i cholera wie jeszcze skąd,wszystkie by chciały! ....!!!= (wpisz sobie co chcesz),i porady dawać też gotowe.A po cholerę,jak ja rad i czegoś tam nie potzebuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. pasują do siebie tak jak dwie czyste szklane ...
    ..a jednak musza sie rozstac ze soba zgodnie z natura zmiennosci i przemijalnosci rzeczy..bol rozstania! wiec jak to wlasciwie jest?

    OdpowiedzUsuń