środa, 19 sierpnia 2009

Polskę trzeba zjeść jak Karczocha

Maryla, śr., 19/08/2009 - 00:39

Na zachodzie bardzo dobrze odrobiono lekcję z historii Polski. Niestety nie nastąpiło to w Polsce, mimo, że Premierem Rzeczypospolitej jest z wykształcenia nominalny historyk. Polski nie należy zdobywać zbrojnie. To największy błąd. Polskę najlepiej rozmontują sami Polacy. Tylko należy ich odpowiednio w tym dziele ustawić. Nie krzyczeć na nich, że powinni siedzieć cicho, bo to jednak oburza dumę i honor Polaków....
cd:
.
.
Wojciech Kilar - muzyka filmowa --'' Ziemia obiecana -- walc''

10 komentarzy:

  1. odpocznij bo znów przyjdzie noc,a z nią
    sen o Raju,coś mi się zadaje i do tego zmierzam!
    dziewczyny gdzie karnecik!
    czas
    na Poloneza!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziewczyny przestraszone.. w kacie sie schowaly!

    OdpowiedzUsuń
  3. boją się mnie czy szatana ;)
    fakt chcą żyć
    ja już nie muszę
    swoje baty zebrałem,nich inni nadstawiają głowy
    ja czekam na miecz
    miecz Damoklesa!
    choć gołębie maija inne zdanie,dziś znów mie za portki skubały ;)
    widać jestem smaczny :p

    OdpowiedzUsuń
  4. chcesz mnie podziobać? ;).Nawet nie przypuszczałem że będę się jak śląski starzyk gołębiami zajmował :).I jest tak jak w piosence fajeczka i gołąbeczek.Ten starszy kolega który zna się na gołębiach mówił że mają ciepłe łapki (wcześniej tego nie zauważyłem ) dziś jednak tak,dziwne bo mnie uczyli że ich łapki nie są ukrwione!.A może to były samiczki ;)?

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam dwa dzikie golebie mieszkaja gdzies w sosnach przychodza do domku ptaszkow czasem. Smiesznie gruchaja , najdziwniejsze ze wszystkie bez wzgledu na to gdzie mieszkaja spiewaja ta sama piosenke urwana w pol tonu: za-cze-kaj-tu-taj-za-cze-kaj-je..
    Mysle ze wszystkie maja cieple lapki..inaczej zamarzlyby w zime.
    ps.Ciebie dziobnac?... nawet w oczy spojrzec nie odwazylabym sie!

    OdpowiedzUsuń
  6. "nawet w oczy spojrzec nie odwazylabym sie!"
    chyba masz rację,bo natychmiast zamieniłabyś się w "Słup Soli" jak zona Lotta ;).ale z tymi łpakami jest inaczej,on czuł że jedne są zimne (ja też) a inne ciepłe - cieplejsze niż temp ciała.Ja się na tym nie znam,pytałem bo myślałem że Ty coś będziesz wiedzieć.E zbiorę się choć,"elektro - zabawki" już na pewnym etapie,może moi skrzydlaci kumple coś mi wygruchają ;).Żebyś widzała jak pociesznie kręcą łebkami jak do nich zagaduję,oczka mają (tęczówkę) pomarańczową,a źrenicę czarną,albo ciemnobrązową.Piórka na szyjce opalizują w ostrym słońcu,paw z swoimi może się schować!.Idę kupić bułkę i zrobię im kolację ;)
    hej!

    OdpowiedzUsuń
  7. zobacz cukierek:
    http://www.youtube.com/watch?v=VjE0Kdfos4Y

    OdpowiedzUsuń
  8. i maskotki:
    http://www.youtube.com/watch?v=5ExbebXMw1M&feature=related

    OdpowiedzUsuń
  9. ten pierwszy film już wdziałem,ten ptaszek naśladuje głosy innych ptaków,i nawet piłę taśmową drwali :).W tyskiej geodezji mieli ptaszka "gwarek",chłopy paskudy nauczyli go szpetnie kląć ;).Siostra Jrena kiedyś była odwiedzić męża w firmie,nie wiedziała gdzie uszy podziać ;).A tego drugiego,uff al dziób,taki łom.Ja to bym tam pojechał byle mnie cóś nie ugryzło,a tam pewnie takie potworki mają :(.E dzisiaj już nic nie robię.Kuple dostali płatów owsianych.Co tam miały na placu to im podrobiłem,bo były wielkie kawały i suche i twarde jak kamień,one same nie dałyby rady tego rozwalić.Ale spryciarze,większe kawałki łapały w dziób i podrzucały do góry,czasem któryś rozbił się na mniejsze kawałki! :).Coś dziś słaby jestem pójdę chyba spać!
    dzięki za filmiki!
    i dobrej nocy :*
    hej!

    OdpowiedzUsuń