poniedziałek, 31 sierpnia 2009

Stachura


-No to idzta chlopoki. Idzta z Bogiem. Idzta juz idzta jesli mota isc. I uwazejta na siebie.

Co tu mowic? Co tu mozna mowic? Idzmy juz ,idzmy, jesli mamy isc. Przy stawie obrocilismy sie. Potegowa stala przed chalupa. Pomachalismy jej, a ona nam. Na gorce po drugiej stronie doliny jeszcze raz obrocilismy sie . Drobna postac Potegowej malutenka teraz z oddali, stala jeszcze przed stanica. Machnelismy jeszcze raz reka i co tu duzo mowic. Idzmy juz, idzmy, jesli mamy isc.

8 komentarzy:

  1. ..to moja chatka z Bieszczad :)
    ale ja nie Potęgowa (z Aleksandrowa):(
    chociaż podobnie jak ona
    samotna jak palec
    czasami zajęta niebywale
    ale ja nie Potęgowa (z Aleksandrowa)..

    OdpowiedzUsuń
  2. Samotnosc wartosc wzgledna. Duzo jest ludzi samotnych chociaz maja bliskich wokol siebie.
    Duzo samotnych nie jest samotnych bo maja mnostwo ludzi wokol siebie.

    OdpowiedzUsuń
  3. .. tak, jak Ty, tak jak ja, tak jak oni, tak jak MY.. ludzkością po bożemu zwani, ludzkością się wzajemnie smagający, ludzkością swoją wzajemnie siebie poniewierający...
    po co???
    żeby zrozumieć co??
    jestem dobrym nawozem, najlepszy ze mnie nawóz, zasadzić na mnie brzozę proszę.. :)) gdyby nie to, że jest coś pięknego w całym tym.. byłoby do-prawdy bez na dziej nie!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. juz puszcza korzenie w dniu
    co nie wroci ..przeminal!
    lepiej zostac motylem
    motylem zostac motylem!
    chociaz
    na jedna mala
    chwile
    zostac motylem

    OdpowiedzUsuń
  5. tak, jak TY? a po co..
    motyl to jeden dzień
    ulotny sen
    a jak złoży skrzydełka
    nocą
    to nie zostaje nawet żal
    bo zapomniało się, że był
    na chwilkę serca radością
    miłością i pomocą..
    nie bądź motylem
    zostań na chwilę
    dłuuuuuuugą..
    będę Ci ostem
    będę cierpieniem
    ale czasem
    najczęściej
    różą :*

    OdpowiedzUsuń
  6. a przecinki postaw sobie tam
    gdzie Twojej duszyczce wygodnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie lubie potykac sie o przecinki,
    wole zadawac pytania
    z duzym znakiem zapytania
    ?

    OdpowiedzUsuń
  8. a na każde pytanie
    odpowiedź w miejscu
    do którego klucz odnaleziony
    nigdy nie zgubiony :*

    OdpowiedzUsuń