wtorek, 13 października 2009

Happy Birthday

Zdrowia Szczescia Pomyslnosci!!!
100 lat PIO

8 komentarzy:

  1. Piotrze!

    100 lat w zdrowiu!

    Więcej na BM24 ;)


    Maryla

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję :*
    szczęście radość życia ukryta w dawaniu
    bywa też ze czeka na nią ukryty Bóg
    czekamy i tęsknimy za nim
    bojąc się przekroczyć ten "nieszczęsny próg"
    tęsknimy,siejemy na tyle nas jeszcze stać
    błądzimy płaczemy
    a dziś raczej w kraju kiepsko
    tak kiepsko ze aż strach się bać!
    ps.dzięki za pamięć :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Wznosze toast
    kropla rosy!!!
    Dzieki za
    usmiech
    i Serce!
    i za to
    zes
    nagi i bosy...

    OdpowiedzUsuń
  4. nagi bosy i ubogi
    tęsknię czekam
    patrzę końca drogi
    a tu ja nagi i naga skała
    sezam ?
    zaklęcie?
    wciąż na zakręcie?
    zgubiłem "klucze"
    a niech to szlag!
    umiem grać w szachy
    a ciągle pat :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Mistrzu,
    przeciwnika biesa masz.
    Czort w ciemnosci
    Ci sie klania.
    Partia szachow
    do wygrania !!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Joanno
    partię z czartem Ci wygrali
    co swoją krew za ojczyznę wylali
    ja jak mój Mistrz Jezus
    czartu nie potrafię dać mata
    zbieram moje Aniołki
    i gramy na pata!

    OdpowiedzUsuń
  7. na pata?
    tym razem
    partia bedzie
    wygrana!

    OdpowiedzUsuń
  8. Sto lat Piotrze i..
    Tylko Szczęścia!!
    Wybacz,
    Spóźniłam się nieco
    Polskie Koleje dziś oszalały :)

    OdpowiedzUsuń