poniedziałek, 19 października 2009

wybor

ja nie zdradziłem,
słowo daje się tylko raz.
Zdrada to swiadomy wybór.
Zmiana - idei osoby która kochała.
Człowiek nie może zdradzić Boga
jesli go wczesniej nie poznał.
"wielu powołanych,
ale niewielu posród" wybranych
- pokaz mi wybranych posród nas,
Ty?,

Joanna?,

ja?.

Zdrada - grzech to zaniechanie poszukiwania,
a z nami jest inaczej wciąż szukamy!,
ja też.
Wciąż błądzimy!,
ja też.
Święci - wybrani odeszli,
ci co zostali sa zbyt pokorni
żeby w swoją świętość uwierzyć,
tylko Bóg Mądrość
tą pewność w świetosc dac moze!
zyczę dobrej nocy
- a w śnie pięknych spotkań!

-p.k -

10 komentarzy:

  1. prawdziwie piękne spotkania
    to te na jawie :)
    chyba, że jawa to sen ;))
    to w takim razie dziękuję
    spełniło się..

    szkoda, że nie wdepnęło jeszcze
    po drodze
    jedno takie
    strasznie zezowate ;b
    szczęście :*

    OdpowiedzUsuń
  2. kiedy mamy pewność ze nie śpimy
    sny bywają tak prawdziwie realne
    że możemy (czasem tak jest) zapamiętać
    kolory,zapach smak
    budzimy się bo strach jest silniejszy
    lub nie chcemy bo jesteśmy w raju ;)
    zezowate:
    stawia wymagania!
    jesteś pewna ze im sprostasz?
    zezowate
    toleruje uległość nie znosi sprzeciwu
    zezowate
    ma wobec Ciebie swój plan
    zezowate
    widzi tylko koniec swojego nosa
    zezowate
    też siedzi czasem w kącie jak Ty
    i płacze
    zezowate
    czeka i chce być odkryte
    jak wynalazek na każde zło ;)
    jest pewne siebie
    jak Bóg
    którego zezowaty człowiek
    uczy pokory!
    do której tęskni
    ale się jej boi
    życzę miłego dnia :*

    OdpowiedzUsuń
  3. postaram się
    z całego serca :))
    albo dwóch
    albo trzech
    ja.. hmm
    to tyle serc
    ile mnie stworzyło
    dla tu i teraz
    a cały czas tworzą jedno ;)

    to, co tutuaj do mnie powiedziałeś
    mówi jak jesteś mały i wielki
    żyjesz :))) Serce :*
    skurczone i rozkurczone
    jesteś oddechem
    Cudownego Dnia
    w całym jego pięknie!!
    (diamenciku ciągle szlifowany :))

    OdpowiedzUsuń
  4. którego zezowaty człowiek
    uczy...

    OdpowiedzUsuń
  5. już tam od nadludzi
    wolę moje zezowate szczęście
    to nie ja
    a ten cholerny świat
    zmienia się wciąż udając
    jak kameleon zmienia skórę
    przed łzami pierzcha
    jak zając!
    wolę moje zezowate szczęście
    jak latawiec
    na dwóch sznurach uwięzi
    jedna ziemska
    jak drut kolczasty
    druga jedwabna
    niebieska
    a ja jak konik polny
    w "uprzęży" ;)
    miłego dnia dziewczyny :*

    OdpowiedzUsuń
  6. w calosci
    czy tez jest podzielne
    zezowate szczescie
    podzielmy na pol
    zeza juz nie bedzie
    jedno patrzy w gore
    drugie patrzy w dol
    Ty chcesz gore a ja Ciebie
    a nas dwoje chce miec dol
    :(

    OdpowiedzUsuń
  7. no dobra a co ze skórą
    kto Was czyta
    to jakby waszą skórę
    przywdziewał
    myśli,czuje i próbuje
    przeciera oczy
    czasem ziewa
    nierozumiejąc ni słowa
    chcecie byc same?
    ziewajacego też bedzie brakowac ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. a może być tutaj inaczej?
    nie jest dla mnie nudna
    nasza trójka ;)
    a ziewający
    tylko udaje
    że nudno mu niesłychanie
    a jeśli tak jest
    ma
    wybór

    OdpowiedzUsuń
  9. to z powodu jesieni..
    i przemijania
    wchodzisz i znikasz
    bez pukania..
    Cukierkami nas czestujesz
    ramie swoje ofiarujesz.
    Chcesz herbate i miodu
    - ta z poziomek
    z ogrodu...:)
    Nasz blog jest nastrojowy
    poetycko uczuciowy
    czasami nuda sie wkrada
    jak szara mysz..
    a kysz! jesienna nudo,
    a kysz!

    OdpowiedzUsuń
  10. a kysz? spadaj jak jabłko
    skarcone za to, że śmiało być
    a kysz!
    jabłko jest takie polskie
    czy w kraju oliwki rosną jabłka?

    Natenczas by wiedział :)
    ale gdzieś z nudy umknął nam..... ;)

    OdpowiedzUsuń