wtorek, 20 października 2009

p.k pisze...

kiedy mamy pewność ze nie śpimy
sny bywają tak prawdziwie realne
że możemy (czasem tak jest) zapamiętać
kolory,zapach smak
budzimy się bo strach jest silniejszy
lub nie chcemy bo jesteśmy w raju ;)

zezowate:
stawia wymagania!
jesteś pewna ze im sprostasz?
zezowate
toleruje uległość nie znosi sprzeciwu
zezowate
ma wobec Ciebie swój plan
zezowate
widzi tylko koniec swojego nosa
zezowate
też siedzi czasem w kącie jak Ty
i płacze
zezowate
czeka i chce być odkryte
jak wynalazek na każde zło ;)
jest pewne siebie jak Bóg
którego zezowaty człowiek
uczy pokory!
do której tęskni
ale się jej boi

życzę miłego dnia :*

8 komentarzy:

  1. co mi dasz
    z koralik czerwony
    za wiecznie żywą gałązkę jemioły
    co mi dasz za kropelkę rosy
    która lśni nawet w blasku księżyca
    co mi dasz
    za biedronkę która usnęła
    w szparze mojego okna
    co mi dasz jeśli masz
    co mi dasz za bukiet
    z drzew złoty
    co mi dasz za biały welon
    z babiego lata
    co mi dasz za owoc kasztana
    który zapamiętał słodką tajemnicę
    maturzystki
    co mi dasz jeśli masz
    co mi dasz za chłopców i dziewcząt
    tęsknotę
    ok!
    wiem
    ale o tym potem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ach...potem...!
    rozbijam czasu
    kopule szklana
    jak muszle perlowa
    stracona na dno oceanu

    OdpowiedzUsuń
  3. ano tak potem
    prawda jak wino
    im starsza tym lepsza
    i prawdziwa ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Proponuje wiec po lampce
    ze spizarni...
    Kto serwuje?

    OdpowiedzUsuń
  5. ten, kto pyta oczywiście
    i to w czas
    zanim śnieg
    przykryje
    liście :)))

    OdpowiedzUsuń