niedziela, 11 października 2009

Petrus, ndz., 14/06/2009 - 05:35


znów z wyprawy (skad?) wróciłem,
pal licho kluchy,pal licho farsz na pierogi,
wszystko popłynęło z kibla do oczyszczalni ścieków!.
Mi został moralny kac,
bo kiedyś dostawałem od mojego kochanie
książkę (jak religię) do czytania
"Rola Ojca w Rodzinie",
z stwierdzeniem ze
moim dzieciom łamie charaktery!.
Bezstresowe wychowanie
mści się znakomicie,
pozostaje mi teraz kupić sobie beczkę
i w niej zamieszkać.
Do Sokratesa przyszedł młodzian z pytaniem,
mistrzu doradź żenić się czy tez ,nie żenić.
Filozof chwile pomyślał i odrzekł,
żeń się!,jeśli dostaniesz dobrą żonę,
będziesz szczęśliwy,
a jeśli złą,to zostaniesz filozofem!.

Życzę Wszystkim Miłego Dnia Pańskiego :*


/z komentarzy - blogmedia 24/

3 komentarze:

  1. czy uważasz, że ktoś jest dobry
    czy uważasz, że ten sam ktoś
    jest zły
    w obu przypadkach masz rację ;)
    hi,hi :))

    OdpowiedzUsuń
  2. zwlaszcza, gdy sie kupuje kota w worku..
    Oczekiwania skonfrontowane z faktami czesto rozbijaja marzenia i zmuszja do myslenia...

    OdpowiedzUsuń
  3. zmuszają do odkrycia
    wielowymiarowości
    tego
    co postrzegamy
    patrząc tylko oczyma
    jako jedność

    OdpowiedzUsuń