wtorek, 20 października 2009

Milych snow!


4 komentarze:

  1. http://www.blogmedia24./node/20130
    nikt się tym nie zainteresowal.Dużo sie mówi o polityce,o stosowaniu prawa.Szkoda ze się tylko mówi!,młodzi ludzie czytają słuchają,i oceniają!.Liczyłem na to że jednak ktoś obznajomiony da poradę prawną,a tu cisza :(
    szkoda
    ps.znów przyjdą wybory,znów pojawią sie wielkie patriotyczne słowa - lecz puste bez wiarygodnej treści!

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam!
    Piotrze, nie mozna otworzyc podanej przez Ciebie strony. Polityka przenosi swoje tradycje z pokolenia na pokolenie, ktore trudno podwazyc albo zmienic. Pani o dwoch twarzach, kameleon o zdolnosci przystosowania sie do kazdych warunkow za cene prawdy dla "przezycia". Zwykly czlowiek pomiedzy prawda, a klamstwem zawieszony na dwoch linach tej z jedwabiu niebieskiej i z drutu kolczastego ziemskiej. Tylko jedna mozna zatrzymac druga wypuscic. Proste, ale nielatwe.
    Milego dnia.

    OdpowiedzUsuń
  3. węzeł gordyjski też był ponoć nie do rozwiązania ;).Nie jestem Aleksandrem Wielkim,młody człowiek sam rozwiązał swój problem.Jednak stracił wiarę w ludzką uczciwość - ja też,wątek w którym prosiłem dla niego o pomoc usunąłem,siebie z tamtąd też!
    dobrego dnia życzę

    OdpowiedzUsuń
  4. ...stracił wiarę w ludzką uczciwość...
    Wazne zeby nie stracil wiary w swoja uczciwosc, trudno miec wladze nad innymi. Glowa do gory i w chmury!!!
    :)))
    Milego popoludnia.

    OdpowiedzUsuń