wtorek, 8 grudnia 2009

nasze dialogi...

joanna pisze...
dlaczego chcialoby sie zawsze to czego sie nie ma...Czy to jest najwazniejszy aspekt i motor wzrastania przy jednoczesnym ignorowaniu i odchodzenia od tego co jest..?

Isia pisze...
a któż odchodzi? i po co??
to co jest - jest najlepsze :)
teraz najlepsze ;*

p.k pisze...
masz rację,zawsze tak jest tajemnica pociąga,jak w hazardzie.W świecie gra na emecjach jest opracowana do perfekcji.Młodzi (oni szczególnie) dają się nabrać jak muchy na lep,licytują grając va banck,nie wiedząc że stracą wszystko.Nie mówię o pieniądzach!.Patrz co dzieje się w rodzinach :(,co dzieje się z małożonkami płci obojga - gdyby oni wiedzieli to co ja wiem,gdyby oni młodzi wiedzieli to co ja wiem!!! - nigdy by nie zagrali.To jest diabelski wirtualny poker,kto do niego siądzie już przegrał!,bo to jest fatarna gra,i gracz jest skazany z góry na przegraną - która często kończy się samobójstwem!

joanna pisze...
To jest diabelski wirtualny poker,kto do niego siądzie już przegrał!,bo to jest fatarna gra,i gracz jest skazany z góry na przegraną .....

Lepiej byloby sie nie narodzic..
Ale zycie jest zyciem i losy czlowieka to droga wzrastania. Wszyscy siadaja do pokera, bo zycie to taka gra ! I kazdy ma Asa w rekawie. Kazdy ma Piotrze asa by wygrac wlasne Zycie..a Ty masz asy dwa.

p.k pisze...
Co Ty wiesz Joanno!,nawet Bóg Człowiek bał się!.Bał się (choć inaczej jak ja)
On wiedział że musi to zrobić(ale ja nie jestem Bogiem!).Mam wiedzę i wiem co jest tu grane,ale nie umiem zabić!,nie mam odwagi prosić o taką władzę!.Pamiętaj że wiem jak zabijać na odległość nie ruszając się z miejsca,można to zrobić - używając magii - ja tego nigdy nie zrobię!.Wy na parwdę nie wiecie w jakim świecie żyjecie!.Bóg rodzi,a szatan niszczy bo nie umie kochać!

joanna pisze...
Asy nie sa bronia dla zabijania! To jest nasz as w rekawie to wygrania... tylko wygrania..

p.k pisze...
ps.żarty się skończyły,może po to wróciłem (choć nie chciałem) na to gnojowisko - zwane ziemią!.
ps.cały czas mi przeszkadzają,nie wiem kto i dlaczego,mam w d...,viagrę i wirtualne randki,niech się wreszcze ode mnbie odp...!ą

joanna pisze...
Bo nie chodzi o to by zwyciezyc, ale o to by nie dac sie pokonac !!!

13 komentarzy:

  1. nie dać się pokonać?
    znając moc przeciwnika (a ją zna Bóg) stać będzie Cię na luxus i pozwolisz mu w ziemskim wymiarze wygrać.Sama tego nie jesteś w stanie wykonać (czasem pękamy przy błachych problemach,które osiągają wymiar (( po ludzku nieskończony))) tak właśnie widzi je kochające ludzkie ograniczone człowieczeństwem serce.Jesli z Bożą Pomocą wytrwasz,zobaczysz klęskę wroga,bo on ma władzę nad materią,ale Ducha nie może pokonać,bo tym samym samym ograniczonym stworzeniem jest!.
    ps.siła władzy leży w zaufaniu Stwórcy i służbie (młodszym stopniem braciom!)
    życzę powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  2. http://www.youtube.com/watch?v=0W1ym3yggR4
    czy moglbys wytlumaczyc mi ta walke...
    Nie chce jej wklejac na strone.

    OdpowiedzUsuń
  3. walka to walka..
    czasem, tak jak u mnie
    nie wiadomo na co i po co
    przecież ja niczego takiego nie chcę
    żadnej agresji
    a ktoś powiedział mi
    kiedyś
    że liczy się
    uwaga! zdrowa rywalizacja
    czy jakakolwiek jest zdrowa?
    uwielbiam jej brak :)
    niechaj tego właśnie
    nam brakuje :)
    jak wielu ludzi zacznie oddychać
    pełną piersią..
    niech każdemu zabraknie
    potrzeby rywalizacji!

    OdpowiedzUsuń
  4. Isiu, jesli masz odwage to zobacz o czym ja mowie...

    OdpowiedzUsuń
  5. o śmierci?
    sorki, ale ta prawdziwa
    nie dla mnie..
    cielesna - owszem
    duchowa - ależ nie!
    a przecież o to chodzi
    żeby dusza nie umarła

    jestem zwyczajny ludzki tchórz
    może to przeskoczę
    a może nie zdążę
    cóż
    nie ma tragedii
    chociaż wydaje się
    że jest

    ananke.. przeznaczenie.. plan..
    a mi w to graj :)
    przecież nic nie poradzę
    jeśli coś silniejszego
    niż miłość
    zechce..
    ale nie zechce :))
    czeka na miłość
    jak każdy

    i czarne i białe
    czeka na miłość
    na prawdę
    jak Ty :)
    i
    jak ja :)

    Dobranoc :***

    OdpowiedzUsuń
  6. o tym mowie, zobacz to :
    http://www.youtube.com/watch?v=0W1ym3yggR4

    OdpowiedzUsuń
  7. ale lepiej jutro, nie przed snem.

    OdpowiedzUsuń
  8. już raz oglądałam
    a na prawdę nie lubię się powtarzać
    i nie znoszę się bać :)
    chyba zmienię stronę (siebie?)
    na bardzo słoneczną..
    pojednam się z moim miłym
    Sercem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. .. jak by ono zwyczajowo powiedziało:
    dobra, spadam...
    i myśli że jest takie pokorne
    albo samodzielne..
    i że nie o TO mu chodzi..
    moje wielkie, maleńkie
    najmilsze serce
    w ciągłej
    rozterce..

    i było bać się?
    i zarażać

    no powiedz Serce.....

    OdpowiedzUsuń
  10. nie bac.... zastanawia mnie tylko czy to sa jeszcze ludzie juz nie..

    OdpowiedzUsuń
  11. chodzi Ci o to
    czy są jeszcze na świecie
    ludzie
    którzy się nie boją..

    czy może o to
    że ci
    którzy się nie boją
    zatracili
    człowieczeństwo?

    bojaźń czy strach
    białe czy czarne

    wybory każdego dnia
    każdej nocy wybory

    .. nie wiem ..

    co pęta
    wiem, co Jest..
    we mnie..

    kiedyś mogłeś sam wybierać
    wiara, miłość, czy nadzieja..
    niech wybór zawsze
    pozostanie
    wolny..

    OdpowiedzUsuń
  12. Odpowiedz pozostanie nie ta. Nie na to pytanie.

    OdpowiedzUsuń