wtorek, 14 września 2010

ano budują!!! :p :p :p

Dziś cholera nie mam humoru. Za oknem hałas (no może ja jestem przewrażliwiony :p). A sprawa jest taka że
"Jeśli Pan Nie Zbuduje,Na próżno Trudzi się Człowiek".
O co chodzi,ano budują!!! :p :p :p,a raczej remontują starą kotłownię.
Chcą w połówce osiedla (w której mieszkam) zbudować budynek mieszkalny.
Gniję tu na tym osiedlu już od 1953r.
Na starym zbutwiałym budynku kotłowni (pracowała kilka lat) rosły nawet drzewa :))) - biedne, a może już jak my zdegenerowane :p. Jakiś czas budynek niszczał, później ktoś kupił, i otworzył firmę opakowań polietylenowych!!!. Zrobiła się awantura,firmę zamknęli - generowała smród! - najczęściej w nocy, paląc odpady (pozostałości po produkcji, woreczków igielitowych). Może dom zbudują, może nawet w tym domu, będą rodzić się dzieci. Ale ja już dziś wiem (choć sam idę do piachu) na co będą umierać!.
Beztroska władz jest przerażająca! - a spróbuj im coś POwiedzieć!



Szukam POmyslów na wierzbie
Niezamożnej
Przydrożnej

ściągam gwiazdy z blękitów
by zbudować dom z mitów
Już wyrywam korzenie...
Wkrótce w r a j POlskę
Zmienię !!!

*********

co tu POmysł POmoże
których rączki świerzbią
wciąż gruszek szukają na wierzbie
w swoje mity wierząc
"na co psu jedna buda" skoro wielu panów ma
tu coś porwie,tam ugryzie
jak się uda
za obrożą krótki łańcuch ma!

3 komentarze:

  1. co tu POmysł POmoże
    których rączki świerzbią
    wciąż gruszek szukają na wierzbie
    w swoje mity wierząc
    "na co psu jedna buda" skoro wielu panów ma
    tu coś porwie,tam ugryzie
    jak się uda
    za obrożą krótki łańcuch ma!

    OdpowiedzUsuń
  2. ..to wypuść pieska na wolność :)
    jako i ja wypuszczam..
    i nie bój się - znajdzie
    drogę do dom
    i pana, który serce ma
    wielkie
    a nie trzyma na uwięzi
    bo po co?

    (kiedyś oglądałam często
    z moim dzieckiem bajkę
    o tym, że
    wszystkie pieski idą do nieba
    coś ładnego, dobrego w tym jest)

    nie bój się
    i się nie martw
    każdy do swojego nieba trafi
    tak, czy inaczej
    z pomocą lub bez
    wcześniej czy później

    i o co to całe
    nie-halo ;)

    postaraj się być szczęściem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. uf
    ów piesek w cudzysłowiu to polityk
    który buduje dom na piasku.Już zbudował wieżę babel (patrz system zarządzania w UE),a taką mniejszą (jakże podobną) w naszym kraju.POmyśl sobie co by się stało gdyby ów "łańcuch - finansowanie" miał "bardzo długi - zawsze stałe dochody!" lub nie był na uwięzi "całkowita swawola - finansowanie bez ograniczeń".Chodzę po sieci net,czytam co widzę?.To co kiedyś mi Tato powiedział,"GŁÓD JEST NAJLEPSZYM LEKARSTWEM" i miał rację!.Cała światowa polityka (nie wyłączając tej w Polsce) sprowadza się do tej maksymy.Być może że kiedyś na ziemiach jeszcze polskich będą rosły pomarańcze (zmiana klimatu-o tym piszą wizjonerzy)być może.Kiedyś starszy kolega powiedział mi coś takiego = "gdyby na ziemi było tylko troje ludzi,dwóch z trójki,jednego z nich uczyniło by niewolnikiem,po to żeby na nich pracował!!!" uważam że miał rację (wizjoner???).Polska przestała istnieć (wybacz że nie mam dla Ciebie innej cieplejszej ifo.) Polska istnieje (nadal jako mit,w sercach i marzeniach)
    i o dziwo w Sercu i Marzeniach Pana Boga też! :))).I być może to co dzieje się teraz (choć przyznam straszne!) okaże w przyszłości - Nadzwyczajną Ingerencja Pana w dzieje ludzkości.Na koniec w zasadzie lubię Boże stwory!,wolę te które mnie nie gryzą :))).Ba nawet muchy (choć są bezczelne - mogły by mnie pytać gdyby chciały).Ale jakoś nie dano mi być Władcą Much ;)

    OdpowiedzUsuń