środa, 22 września 2010

Jestem ...

zniknął
przez łzy..
z czyich oczu te łzy
...Petra...
czyje łzy?



Joanno jesteś zdziwiona?.Nie mogę ci dyktować co i jak masz pisać,bądź jakie będziesz wklejać linki.Jednak wtedy tytułowy obrazek bloga,płacze.Bo na obrazku jest Matka Boska Płacząca,kiedy tworzyłem bloga,właśnie intuicyjnie ten obrazek wkleiłem,będziesz musiała niestety wybierać :(.
Ja uszanuję Twoją decyzję i - w siną dal!

*********

i...
Jest blisko
jeszcze blizej Ciebie
i Nikogo nie opuści
tych co nie chcą
i tych co w potrzebie...

3 komentarze:

  1. bo niebo jest tak blisko
    także dla tych co nie chcą
    dla tych ma spłakaną buzię
    co nie wierzą w niebo..
    do tych co wołają w potrzebie
    ma uśmiech w zakątkach
    siebie i Ciebie
    w niebie..
    Piotruś jak Pietia jak Pietruszka
    jak skała i jak opoka
    Piotr jak Twoje imię od bierzmowania
    i jak moja dawna niewiedza
    o możliwości i źródle przbaczania
    wciąż od nowa i w nieskończoność

    OdpowiedzUsuń
  2. zniknal
    przez lzy..
    z czyich oczu te lzy
    ...Petra...
    czyje lzy?

    OdpowiedzUsuń
  3. i dlaczego?
    ..dlaczego dawny świat Ci się śni?
    Piotr.. zapomnij co złe..
    odetnij!.. zrozum!.. przebacz!
    nie ma złego, jeśli
    nie oddasz mu swoich myśli..
    zresetuj, wymaż myszką, zapomnij..
    Jesteś
    cudownym dzieckiem Boga
    On Cię kocha (prawie tak, jak ja ;))
    w nawiasie to jest żart
    i Ty wiesz, dlaczego..
    Bóg kocha Cię najpiękniej
    a zaraz po nim Twoja Mama
    a zaraz po Niej ja!
    Kochamy Cię i nasza jest ta bajka
    nasza wzajemna najpiękniejsza prawda.
    Chiba czas spać :) pa-paj :*

    OdpowiedzUsuń