czwartek, 9 września 2010

nie wiem czemu...


Bóg mnie opuścił - nie wiem czemu...
Źle Mu w niebiosach! Wiem, że źle Mu...

Ojciec mój tak swą śmierć przeoczył,
Że idąc do dom - w grób się stoczył.

Siostra umarła z łez i z głodu,
A wszyscy mówią: "Bez powodu!"

A brat mój tak się z bólem ścierał,
Żem nasłuchiwał, gdy umierał...

Kochanka moja teraz ginie,
Żem ją pokochał w złej godzinie.

A ja - nim miasto w mroku zaśnie -
Idę ulicą, idę właśnie...

-Leśmian-



Więc chcesz
bym stał się
wszechwiedzącym bogiem
I poznał nieba
cichą
Najjaśniejszą Drogę

Więc chcesz
bym stał się
Zbawienia Aniołem
Schylił się nad ziemią
i ciemności dołem

Wiruję wraz z Tobą
w wieczności godzinie
Straciłem
dól i górę

I Miłość..

...straciłem...

4 komentarze:

  1. Nie! ona nie umarła
    ani nie odeszła
    jest!
    tylko czasami
    liże własne rany..
    nie chce Cię martwić
    jest!!

    OdpowiedzUsuń
  2. scisnieta kurczowo
    mowo ..ludzka mowo..
    w lewej czy w prawej dloni
    we lzach
    czy na skroni ?

    pewnie na jabloni..

    OdpowiedzUsuń
  3. najpiękniejsze jest to
    otwarte serce
    jedno i drugie :)
    na rozplątanie węzełka
    gardełka
    jednego i drugiego
    powoli przychodzi
    czas
    niecierpliwość
    jest w nas
    nie ufaniem
    prawdziwości
    tej miłości

    spokojnie..
    spokojnie kochanie

    OdpowiedzUsuń
  4. "Bóg mnie opuścił nie wiem czemu"
    nie opuścił!,gdyby tak było już byłbym trupem!.Mamy w biednym kraju mądrych ludzi,których ani Bóg,ani Jego Mądrość nie opuściła
    http://blogmedia24.pl/node/36446
    biedni bogacze!
    czekają na cud
    a cudem będzie głód
    a tak!
    PO-staw się i zastaw się!!!
    "Bóg mnie opuścił"
    ależ nie
    to ty z własnej woli
    milcząc choć mogłeś w swojej roli
    stryczek na swą szyję założyłeś!
    "Bóg mnie opuścił"?
    każdy oszukany to kupi!
    a Polak przed szkodą
    i PO!!!
    szkodzie głupi!
    ps.Kejow pisze wspaniałe notki,cóż ja łapię o co biega,moja "działka"!!!

    OdpowiedzUsuń