piątek, 17 września 2010

miłego dnia :*

ja Was "kurna wujek" zbiję
jeszcze z "pantałyku" ;)
choć wcale mi nie do śmichu.
Choć czasem trudno w to uwierzyć,
moje koment mają podtekst polityczny.
Dlatego tak się czaję,
krótkie bajki plotę.
Łapkami jak pająk czuję,
kiedy wleci mucha,
która umie słuchać :)

*********

Łamigłówka
bozia krówka
polityka
tu nos wtyka
bodzie kwiaty rogami
połamala nie jeden (róg)
między łodygami



umiem pleść w sieci "sieci"
jednak kiedy zoczę "rogi"
ratuj się kto może
po nitce w nogi
wie o tym "kot",wiedzą i "szczury"
ze najłatwiej atakować z "góry" :p

3 komentarze:

  1. umiem pleść w sieci "sieci"
    jednak kiedy zoczę "rogi"
    ratuj się kto może
    po nitce w nogi
    wie o tym "kot",wiedzą i "szczury"
    ze najłatwiej atakować z "góry" :p

    OdpowiedzUsuń
  2. "ze najłatwiej atakować z "góry" :p"
    tylko
    po co wogóle? ;b
    miłego wieczoru.. :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. ha! złapałem Cię Irenko ;)
    Aśćka boisz się?
    a gdzie damskie atuty ;)
    czy ja w strategii "szyję komuś buty"?
    wciąż toczy się gra o dominację płci
    w której walka z góry jest przesądzona
    graj wygrywaj bitwy
    przegrywając wojnę
    wszak od prapoczątku ta wojna tak ma
    z "drzewa" wstydliwe pożółkłe liście już opadły
    a wojna domowa wciąż trwa
    i tak jak "osiołkowi dano do żłobu"
    będzie kręcił "mordką" wzdychając
    wciąż głodny
    na czas zdąży do grobu :p

    OdpowiedzUsuń