sobota, 18 września 2010

Medytacja Serca

8 komentarzy:

  1. można by przyjąć,jest tylko jedno ale!.W medytacji chrześcijańskiej nie ma mowy o (czakrach - czakranach).Albo Induizm albo Chrzescijaństwo ;).Ostrzegałem Was?,ostrzegałem! chociem śmierdzącym aniołem,będę się "szczypał" o szczegóły.Ekumenizm - no czemu nie,ale każdy chwali Pana Boga po swojemu!
    tylko tyle.Dlaczego?,ano dlatego bo były już próby,porównywania Mantry do modlitwy Różańcowej - mnie jednak trudno nabrać.Twardo będę stał przy swoim (choć nadal grzesznik) do końca!
    miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
  2. Joanno jesteś zdziwiona?.Nie mogę ci dyktować co i jak masz pisać,bądź jakie będziesz wklejać linki.Jednak wtedy tytułowy obrazek bloga,płacze.Bo na obrazku jest Matka Boska Płacząca,kiedy tworzyłem bloga,właśnie intuicyjnie ten obrazek wkleiłem,będziesz musiała niestety wybierać :(.Ja uszanuję Twoją decyzję i - w siną dal!

    OdpowiedzUsuń
  3. Każdego dnia wybieramy
    każdego nowego dnia
    podejmujemy nowe decyzje
    takie, a nie inne..
    to, co mówi do mnie serce
    jest ponad wszystko
    jest najważniejsze :)
    Jestem kobietą, chociaż mocną
    to kierującą się sercem
    taką chcę pozostać
    intuicyjną w wyborze
    drogi, Piotrusiu drogi :)
    ale to ja..
    a Joaś?

    OdpowiedzUsuń
  4. W jednosci nie ma podzialow,
    w prawdzie nie ma wykluczen.
    Wciaz chodze po niebie i piekle
    nieswiadomy bledow (??)
    ufny Ojcu
    uczen.

    OdpowiedzUsuń
  5. świadomy Ojca uczeń! :))
    słodkich snów :*
    teraz
    nade wszystko
    Tobie joanno,
    a przede wszystkim
    wszystkim..
    ;)
    Dobranoc

    OdpowiedzUsuń
  6. a przede wszystkim...
    ;)
    Dobranoc

    OdpowiedzUsuń
  7. staram się dość uważnie śledzić to co piszecie.Nie jestem ekspertem,ale nie zauważyłyście ze,do podświadomości wkracza "New Age".Która nie tłumaczy dlaczego,a usiłuje łączyć kulturę,tradycje,i wierzenia wszystkich w jedną (pozornie spójną )całość.Ile było prób połączenia (ponad podziałami) spaliły na panewce.Czy esperanto jest popularne?,jeśli nie - dlaczego???.Nie udała się sztuczka z uniwersalnym językiem porozumiewania,no to wymyślono EKUMENIZM bez zobowiązań.O ludzka głupoto,musisz mieć jeszcze jedną liturgię?.A która z(z trzech największych) ortodoksyjnych wiar na nią się zgodzi?.Nie umniejszam roli JPII wspaniały człowiek,i nawet dał się namówić na spektakl Żydzi,Muzułmanie,i Katolicy (sam widziałem to przedstawienie).
    Nigdy nie będzie zgody,nie będzie.Nie pomogą żadne przepisy prawa,jeśli nie będą oparte na uczciwości.Kiedyś pisałem,mam przyjaciół którzy wierzą ciut inaczej.Nigdy nie sprzeczałem się z nimi na tematy związane z wiarą,bo to traci sens,prowadzi (a sprytnie jest wykorzystywane przez judasza polityka) do dalszych podziałów - i tak zawsze będzie!.Ciekawe tylko jest jedno,dlaczego wiara katolicka jest,jedną z tych która jest bezwzględnie tępiona(wszędzie gdzie się tylko uda!!!)
    mylę się?,ano sprawdzajcie

    OdpowiedzUsuń
  8. ano sprawdzajcie ...

    jak muchy w smole
    w wielkim mozole..

    Dzieki, Serce.

    OdpowiedzUsuń