piątek, 3 września 2010

Brakuje mi Ciebie Tu!

12. Petrus

Tymczasowy, pt., 03/09/2010 - 22:15

Zwyczajnie trujesz! Wracaj i juz! Juz nawet nie pamietam skad znam takie slowa jak ODKUPIENIE, ODRODZENIE I INNE TAKIE.
Brakuje mi Ciebie Tu!
Byla kiedys taka fajna piosenka ze slowami:
"I tylko ciebie mi brak, ciebie mi brak, w tym wiezniu!". Nie pamietam wykonawcow. Nawet nie wiem czy "Moj jest ten kawalek podlogi" jest fragmentem tej samej piosenki.
A na Mikolowskiej "zlodzieje" puszczali z rana przez "kolchoznika": "Tu jest twoj dom, maly cichy ale piekny kat".
Jeszcze inaczej, machnij kita, ze niby nic sie nie stalo. Zapodaj, ze film ci sie urwal czy cos takiego. I wracaj do glownego nurtu.
"Tyskiego" nie pij. To ci, ktorzy produkuja "Zimnego Lecha". Niestety takze "Pilsener Urquell" - najlepsz piwo swiata oraz "Millera" - sikacza ogolnoamerykanskiego. Ja, jako ja, zeby sie nie pomylic, wyjeb... z listy zakupow wszystkie ;polskjie piwa. no, bo jezeli sie pomyle, i kupie wrogie piwo? Kochajmy sie jak bracia, liczmy sie jak zydzi. Jak bojkot skurwie.., to bojkot skurwie..!
Ty nie jestes gornik z kopalni Bytum, wiec nie musisz sluchac Barborki, jeich swietej. Natomiast sluchaj Joanny Sztokholmskiej! Ona dobrze rzecze!



Milych snow!

9 komentarzy:

  1. natomiast słuchaj
    co mówi Twoje serce..
    tik-tik?
    i wiem, że nie pomyli się..
    nawet jeśli odpowie
    nie

    OdpowiedzUsuń
  2. wzajemnie miłych :)
    dobranoc

    OdpowiedzUsuń
  3. Na dzień dobry :)
    Często słyszałem krytykę pod adresem ludzi wierzących w Pana Boga.I pomyślałem sobie tak:
    Skoro Pan Bóg zabiera człowieka z tej ziemi w najlepszym dla niego momencie,a kościół Boży tworzyli by sami święci.Na tym biednym świecie zostali by sami grzesznicy!.Niewiarygodne,czyżby koniec tego paskudnego świata już minął?.Czyżby gryźli się sami między sobą głupcy,udających świętych?.Kurna wujek ja chcę do Mamy!

    OdpowiedzUsuń
  4. czyżby koniec tego paskudnego świata już minął?...

    Tak.
    2,5 tysiaca lat temu.
    Jeszcze nie wszyscy to spostrzegli...

    OdpowiedzUsuń
  5. świat przeminął,a paskudy zostały
    ot co
    ps.znów się wdałem w potyczkę na BM,więcej przepychanek było na "PW".Starzy znajomi wołają wracaj,a ja pytam po co.Jedni mylą
    liberalizm z libertynizmem,inni nie mają pojęcia na czym polega sprawowanie Mszy.św ofiary w KK.A co najzabawniejsze między sobą kłócą się zawzięcie,a wystarczyło sięgnąć do słowników wyrazów obcych,i poczytać Dzieje Apostolskie - i popatrzeć np. na obrazy z"Wieczernika".Zdecydowanie
    nie będę komentował na BM - mam dość!
    ps.ja chcę do Mamy!,zagram sobie jeszcze troszkę w szachy,do wanny
    i do Łóżkowic .A za oknem znów zimno i mokro :(
    bywajcie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. A za oknem znów zimno i mokro :(
    los kolczasty uwiera w bucie
    leca krople na liscie akacji
    ptak zaplatal sie w starej nucie

    A za oknem znów zimno i mokro :(
    w ustach jeszcze smak malin i wina
    tanczy w deszczu parasol i zlodziej
    gwiazd na niebie i tanczy dziewczyna

    A za oknem znów zimno i mokro :(
    sny kolysza sie w pajeczynie
    smutki grzeja sie przy ognisku
    mija dzien i ta noc tez minie

    OdpowiedzUsuń
  7. odwołamy z warty
    na służbie
    samotność?

    jej się wydaje
    że nie jest
    a prawda?

    przywołamy
    do czuwania
    miłość?

    jej się wydaje
    że jest
    a prawda?

    ta noc po coś nam darowana
    jest albo jej nie ma
    jak chcesz?

    a prawda nas wyzwoli
    od pytań
    beznamiętnych
    bo prawda
    to poezja
    świat marzeń
    nadziei, miłości
    świat ludzi dobrych, prostych
    i innych ślicznych stworzeń
    świerszczu, mój nadziejny skrzypku
    na dachach wszech-i-naszego świata
    zagraj nam to, co w duszy gra..
    zagraj nam naszą spokojną melodię

    OdpowiedzUsuń