wtorek, 14 września 2010

hej ! na dobry dzien !

myślałam dziś też o czystej karcie
którą chce się zapisać ładnie
nie patrząc na to, co było.
patrząc w oczy
którym się wierzy
ufa bezgranicznie!
odsunąć w niebyt
myśli nieprawdziwe, wydumane..
pytać i słyszeć odpowiedź..
zazdrość, choć świadczy o miłości
nie jest jej prawdziwą siostrą..
chcę zanurzyć się w prawdzie
odkrywam
że nic dotąd się nie działo
teraz przychodzi na szczęście..
na nic więcej i na nic mniej
pierwsza..
cichutko, na palcach :*

-Isia-

3 komentarze:

  1. ślicznego tego nowego
    dnia pełnego nadziei
    na słońce
    i na jedno choćby
    słowo

    Miłego :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziś cholera nie mam humoru.Za oknem hałas (no może ja jestem przewrażliwiony :p).A sprawa jest taka że "Jeśli Pan Nie Zbuduje,Na próżno Trudzi się Człowiek".O co chodzi,ano budują!!! :p :p :p,a raczej remontują starą kotłownię.Chcą w połówce osiedla (w której mieszkam) zbudować budynek mieszkalny.Gniję tu na tym osiedlu już od 1953r.Na starym zbutwiałym budynku kotłowni (pracowała kilka lat) rosły nawet drzewa :))) - biedne,a może już jak my zdegenerowane :p.Jakiś czas budynek niszczał,później ktoś kupił,i otworzył firmę opakowań polietylenowych!!!.Zrobiła się awantura,firmę zamknęli - generowała smród! - najczęściej w nocy,paląc odpady (pozostałości po produkcji,woreczków igielitowych).Może dom zbudują,może nawet w tym domu,będą rodzić się dzieci.Ale ja już dziś wiem (choć sam idę do piachu) na co będą umierać!.Beztroska władz jest przerażająca! - a spróbuj im coś POwiedzieć!

    OdpowiedzUsuń
  3. ..wiesz Piotruś, czasem mi się wydaje
    że Ty jesteś!.. szczęśliwy w swojej walce..
    i odnosząc to do świata wokół
    myślę, że ludzie są szczęśliwi walcząc
    o radość, szczęście, pokój.. o miłość też..
    podczas, gdy wszystko już maj ą
    wystarczy tego tylko delikatnie dotknąć
    i zauważyć.. i spytać - o co mi chodzi?

    to takie nie-moje myśli przed zaśnięciem
    joaś, dziękuję za naukę
    za rekolekcje, których nie było
    gdy hartowała się stal
    na miecz, na miecze dwa..
    czas je zakopać na wieków wieki
    na zawsze?
    ..tu i teraz tak!!
    a odpowiedź spoza wieków zna wiatr
    i serce słyszące
    echo..

    OdpowiedzUsuń