piątek, 10 września 2010

Smolensk 10 .04. 2010





Licznik dni




7 komentarzy:

  1. a z najnowszych wiadomości:
    http://fakty.interia.pl/galerie/swiat/awaryjne-ladowanie-tu-154-w-rosji/zdjecie/duze,1330502,1,268

    ..można i tak zakończyć lot..

    OdpowiedzUsuń
  2. krew rodzi
    przelana skrytobójczo,woła o pomstę do nieba.Ja czekam wciąż na prawdę i sprawiedliwość!

    OdpowiedzUsuń
  3. mozna i tak zakonczyc lot..
    Niech szczesliwie konczy sie dla wszystkich i niech skrytobojcom nie zabraknie lez by mogli sie oczyscic.

    OdpowiedzUsuń
  4. różnego rodzaju bywają morderstwa.
    Najgorsze inspirowane z zewnątrz
    ,podobnie zginął Brat Rogerr!.Choć atak był na wschodzie,ja czuję tu rękę "Kainitów".Tak długo jak oni będą działać,tak ciągle w tajemniczy sposób będą ginąć ludzie.Ja już wcześniej wspomniałem,że wykorzystuje się naiwnych do wykonania zadania - a potem likwiduje.Zginęli Polacy,zginęli w Rosji,pewnie jeszcze kilka będzie musiało zginąć.A po tym żeby zmusić świat do paniki (tąpnięcie na Wall Street).Czciciele złotego cielca nie cofną się przed niczym,widząc jak Europa głupieje na potęgę.Dlaczego nas Polaków tak nienawidzą? :(

    OdpowiedzUsuń
  5. a za co maja kochac..?
    Klamstwo jest zbyt sliskie,a Prawda zbyt silna i Polacy o nia walcza.

    OdpowiedzUsuń
  6. dziś jeszcze mam net,nie wiem jak będzie w przyszłym roku.Przyszłość wygląda raczej kiepsko,jedyna nadzieja w Bogu!.
    życzę dobrej nocy :*

    OdpowiedzUsuń